Tutta73 Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Neeeeeeeeeeei. Jeg har vært skrå sikker på at denne gangen satt den som ei kula... Der ser det ut til at jeg tok riktig så feil. Helt utrolig at psyken kan ha SÅ mye å si! Jeg har uten overdrivelse hatt alle symtomer på at jeg er gravid.... men i dag har spottingen begynt og tanta er på vei ( Jeg har lyst til å GRINE. Vææææææææææææææ (trenger trøst....)
Dodie Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Huff Stakkar *klappe hodet* Neste gang sitter den. Neste gang Jeg håper på at i denne perioden skal det går for min del. Men som ett innlegg jeg nettopp skrev om festeblødning så vet jeg ingenting. Så er litt bekymret for hva det er. Det er fælt å ha symptomer på ditt og datt så kommer den stygge tanta å raserer alt :-|
Tutta73 Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Takk for trøsten Dodie.... Jeg har sett innlegget ditt om festeblødning, men har dessverre ikke noe godt svar. Lurer på det samme selv. Som du sikkert kjenner til, har man et lite håp så lenge man kan, og i mitt tilfelle kan jeg jo innbille meg at det er festeblødning jeg har ...... intill videre... nei forresten - jeg vil ikke bli skuffet en gang til.. Jeg får se det positive i det... (Hva nå enn det er :o/ ) Lykke til for deg - krysser alt! (bortsett fra bena.. eh..)
Dodie Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Denne psyken er skummel. Den spiller oss ett puss innimellom. Slitsomt :-| Krysser kun fingre og tær for deg jeg og :-)
2 nøster Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Uff da... Min største sympati. Psyken er en slemming Jeg var også helt SKRÅSIKKER forrige mnd..hehe..hadde alle symptomer, men neida...var jo ikke gravid. Det skremte meg litt. Denne mnd har det vært roligere forhold, men nå som ikm er maks tre dager unna - begynner psyken min igjen. Grrrr... For å si det slik, det skal MYE til for at jeg skal være gravid denne mnd.. Ønsker deg lykke til neste pp, krysser fingre jeg
Tutta73 Skrevet 12. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2007 Takk til deg også!.. Det er en god trøst å kunne få ut litt frustrasjon her. Vi gir selfølgelig ikke opp av den grunn jenter. Neste måned ) 3 mnd unna ja.. dagene blir nok lange, men den som venter på noe godt (forhåpentligvis) venter ei for gjeves.. - plutselig så positiv jeg ble da.. -
Dotten Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Huff. Føler med deg. Nå har ikke jeg innbildt meg så altfor mange symptomer hver pp, men jeg har også tenkt at NÅ, men neida. Tanta har kommet hver gang. Grrrr. Sender deg en stoooor trøsteklem
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Hei! Ville bare si at jeg både forrige gang, og denne gangen har hatt festeblødning. Den har kommet ca den dagen jegf orventet mens. Det har vært i max en dag, svake blødning/spotting, så har det sluttet igjen... Som jegs krev i et annet innlegg her istad, så var jeg hos legen i går pog fikks e mitt lille frø med hjertet som banket, 7+3 ) Jeg var SIKKEr på at jeg fikk mensen denn 11 august ca, men som sagt, den kom og gikk i løpet av en dag ca.. Så det KAN jo være håp for deg enda også ) Lykke til i alle fall.
Tutta73 Skrevet 12. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2007 Jeg tror jeg skal starte ANTI TANTE LAGET.... Rett og slett demonstrere (har tro på at det hjelper veldig - not..) Det kan jo tenkes at tanta blir så skremt at ho ikke tør å komme på en stund ) Jeg starter demonstrasjonen fra i dag... heng dere på om dere er med..
Tutta73 Skrevet 12. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. september 2007 Tutta gråter....... Så søtt!!! Gratulerer Blomst!!!!
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Takk for det ) Håper frøet setter seg hos deg også!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 Trenger ikke å bety at tanta er på vei..er jo ikke unormal å ha en blødning/spotting lell at man er gravid..så alt håpe er ikke ute enda.. Men med meg derimot,..har ikm idag..har ikke fått tanta..har igrunn vært nesten sikkert på jeg var gravid pga jeg har vært så sinnsykt trøtt den siste uka, stikkinger/smerter i livmora siden el omtrent..men men Jeg testet negativt med morgen urin i dag..så da kommer vel den berømte tanta tenker jeg Jeg har vært utrolig trøtt de to andre gangene jeg har vært gravid også..så hadde en følelse på jeg var det..men den følelsen forsvant med den negative testen gitt..jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå