Venter på 3_de spire Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Gleder meg masse til kveldens episode av jordmødre!!!
DolphinGirl Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg også! Jeg er spent på om det blir mer "normale" fødsler etter hvert, for det jeg så forrige gang så ganske enkelt ut. Alle jeg har snakket med som har født, sier de hylte og skrek og det var vanvittig fælt. Hadde du greie fødsler, hvis det er lov å spørre om?
Nummer tre <3 Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 gleder meg EN DEL! men jeg må se det på nett-tv, for jeg skal jobbe til åtte... arg!
Venter på 3_de spire Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 Gikk kjempe greit med begge mine. Lettere enn normalen vil jeg tro. Hadde rier i 50min med førstemann og 40min med andremann. Var bare flaks at vi var på sykehuset fra før begge gangene. Første gangen dro vi dit for jeg hadde så vondt i hodet, bruker aldri ha det så de ville jeg skulle komme. Da sjekket de, og da var jeg i fødsel. Fikk rier først ved 7cm åpning. Andre gangen hadde jeg "stram" mage med jevne mellomrom over lang tid, så da reiste vi inn på sykehuset og da var jeg også i fødsel. Hylte og skreik ikke, og det var ikke fælt. Klart det er vondt, men man vet jo at det er fort over og at resultatet er en nyfødd vakker baby som blir lagt opp på brystet ditt. Har sendt deg privat melding forresten. Tenkte det kunne være hyggelig å holde kontakten gjennom vinteren, for å se om vi holder oss til april eller om det skjer noe "uhell" hos noen av oss.
DolphinGirl Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Synes det er kjempeinteressant å høre om andres fødsler! Hm.. har du sendt meg PM? Har ikke fått den.. rart..
Høstspire 2011 Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Jeg gleder meg også=) Blir min første episode=) skal se den som gikk sist gang på nettet nå=) Hvor lenge varer de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå