Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Han har nå akkurat sluttet å sove i bhg. Men nå er jeg hjemme så han slipper å bli vekt på morgenen. Han blir 3 år i desember. Sover 12-13 timer på natta.
NessaS Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Han har ikke sove fast på dagtid siden han var 18 mndr, altså over et år siden. Men om han blir veldig sliten en dag så får han sove en liten lur.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Jenta vår blei storesøster når hun var ca 23mndr.. 2-3 mndr etter det var det slutt på soving om dagen.. ei lita stund før det var det mye tulling å lite soving
Meg og bøllegutta!! Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Han begynte å slutte når han var ca 2 år og 4 mnd. Det vil si at da nektet han å sove mer i barnehagen,, men han var så trøtt at han noen ganger sovnet på sofaen på ettermiddagen... Nå er han 2 år og 8 mnd og sover så og si aldri... han kan finne på å sovne på sofaen en sjelden gang, på trilletur eller i bilen. Men det blir sjeldnere og sjeldnere....
Pærefrø Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Lillegutt slutta da han var rundt året(sånn fast) fikk han ikke i seng på kvelden. Snuppa sov på dagen til ho var tre....slutta da for et halvt år siden ca....
anni69 Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Jenta vår sluttet da hu begynte i parken 2 år gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå