Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg er opprinnelig canadisk (vært her i 8 år). Min ex-kjæreste er norsk, og vi har en 11 mnd gammel babygutt sammen. Nå er det slutt etter at han har vært utro. Igjen. Han hadde sex med en annen tre dager før min termin, han hadde et forhold i flere uker til en attenåring rett etter at sønnen vår ble født fordi 'jeg ikke ville knulle uansett' Og nå ønsker jeg egentlig å flytte hjem til Canada. Har fått en god jobb i Vancouver, ex'en er selvfølgelig velkommen når som helst, og vi skal dra til norge 3 ganger i året. Men familien til exen min er så snille, og så glad i lillegutt at jeg begynner å få dårlig samvittighet. Men på den annen siden- jeg kan vel ikke sitte i Norge, som jeg alltid har mistrives i, til gutten er 18? Er så red for å gjøre feil beslutninger så sønnen min hater meg når han blir stor Blir takknemlig for mange svar.
har fått lita pia Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 hei! jeg syns du skal gjøre det du tror og mener er rett for deg og gutten din:) vist du ikke trives her i landet, tror jeg det blir bedre å flytte, både for deg og gutten din:) fordi når du ikke er lykkelig vil det påvirke din sønn... (vil jeg tro) han har det best når mor er glad..og vist du skal til norge 3 ganger i året pluss at han kan komme ned når tid som helst bør det jo gå.. syns foressten ex din virker skikkelig umoden.. lykke til uanett hva du bestemmer deg for:)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 sånt er aldri lett! *trøsteklem* Pass bare på at du vet HVORFOR du vil flytte. Om det er mest fordi eksen har oppført seg tåpelig, bør du kanskje tenke litt ekstra gjennom det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå