Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 mme? Er den god? Fordeler..? Ulemper..?
Diva Muffin Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Ja, de har mme. Og det er den beste, synes jeg. Lett å riste ut, ungen min har aldri hatt problemer med magen mens vi har brukt den. Ulemper må være at den er udrøy og kanskje litt dyr. Og så har den ikke omega 3, slik som collett har. Det er jo litt greit hvis man ikke får til å gi tran.
Go i magen Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Jada det har ed. Den er økologisk så det er jo en fordel. Jenta mi foretrekker ikke den framfor noen annen men liker den på lik linje.
Maja☆ Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Min unge bare gulpa ekstra av hipp sin melk, men det må du bare prøve deg frem på og se om hun reagerer eller ikke.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Her går det i hipp sin mme. Hun har aldri hatt problem med magen eller gulping av den. Lett å riste ut også. Nan likte hun ikke før i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå