jordbær mathilda Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Er sykemeldt pga. av skulder som har gått ut av ledd!! Sitter her da, får ikke gjort noen ting uten smerter... Gørr kjedelig!!! Godt jeg har pc, så føler jeg meg ikke helt alene;)))
Helnøtt med spire:) Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Ja. Først pga brukken arm og nå pga problemer på jobb:s
Mulle :) Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Ja desverre.. Er sykemeldt pga en operasjon. Fjernet galleblæren.
Danselettbatterinna Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Ja, pga prolaps i ryggen.
Pærefrø Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Jepp. Er sykemeldt pga betennelse i skulder....begynner å gå over nå da.....så egentlig kunne jeg ha gått ut i jobb, men sjefen(den drittsekken) vil ikke ha meg dit igjen(gidder ikke tilrettelegge heller) så nå går jeg å venter på jobbintervju......
jordbær mathilda Skrevet 12. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2007 Men i all verden..kan sjefen din bestemme det da??? Arbeidsgiver har vel plikt til å tilrettelegge arbeidesoppgavene til deg!!!
Pærefrø Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Vet det... har snakka med både trygdekontor og lege om det, men han nekter... han mente han ikke hadde vakter til meg om jeg kom tilbake da... men jeg trøster meg med det at nå har han mista TO veldig gode ansatte, og etter at han mista de(jeg og en til) så har det strømma inn med klager....haha....kan bare si at han fortjener det....
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Ja sykemeldt fordi jeg er så utrolig sliten i dette svangerskapet- null energi. Også har jeg nå hatt bihulebetennelse itillegg. Og går på pencelin. Uff er igrunn kjempe lei...
jordbær mathilda Skrevet 12. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2007 Jeg trodde virkelig ikke det var lov, jeg!!! Men får du sykemelding til du har fått deg en annen jobb? Så du ikke står på bar bakke, uten lønn???
Pærefrø Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 hehe, ja. har en litt kul lege sånn da. Fortalte bare sannheten om sjefen til legen og at mannen hadde kjefta dritten ut i over en halv time på tlf fordi han nekta å sende inn papirer på lønn og noe greier til nav. fikk jo aldri syke penger. Men etter den tlf samtalen med mannen så blei det fortgang.... Så legen har nå foreløpig sykemeldt meg ut sept(har vært det siden slutten av mai) så jeg søker aktivt andre jobber da
jordbær mathilda Skrevet 12. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. september 2007 Det var da enda godt;))) Lykke til med jobbsøkingen!!
Pærefrø Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 Fint med snille leger Tusen takk Håper jeg finner meg noe snart da...holder på å gå på veggene her.....
1881 Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 Ja, er sykemeldt pga brudd i armen, jobben hadde ikke noen muligheter og legge tilrette så her sitter jeg, men klarer da og fungere ganske godt etter forholdene!
jordbær mathilda Skrevet 12. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 12. september 2007 Er det venstre armen??Har trøbbel med høyre, og blir jo helt hjelpeløs!! Føler det ganske teit og sitte her og ikke få gjort noen ting!! Jobber i barnehage så der har jeg ikke noe å gjøre foreløping.... Dårlig sammvittighet har jeg også, med tanke på de som er på jobben,huff!!!!!!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. september 2007 #15 Skrevet 12. september 2007 jepp! gammel bihulebetennelse jeg... og ei frøken som har vært spysjuk.. men i dag er hun i fin form... men fant ut at turdag i barnehagen ikke var det lureste å begynne med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå