Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Var på en meeeeget spennende og fin 1.5 time `s ultralyd , med to kjekke lege studenter som var i veidere utdanningsfasen . Det var skikkelig moro. Inni magen visstes ei KJEMPE aktiv lita jente , som snurra rundt omkring, stumpa kråke & 360 graders hel omvendinger Hodet hennes lå først ned , så opp over , så til venstre , så til høyre.. Så fikk vi se henne gape , å vinke... Det var heeelt fantastisk Så fikk vi noen unike bilder , av foten hennes , profilen , hånda , mmm Mammas nyyyydelige lille pike
trollemor med hybelboer Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 så kjekt, må være ekstra spesielt å få en så lang og detaljert ultralyd.. og så mange fine bilder...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Ja kjempe fint Det er virkelig til å anbefale.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Hvor og hvordan fikk du det her, da? Hørtest bra ut!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Jo det skal jeg fortelle. Nå er jeg så heldig at jeg bor i Trondheim kommune , å her har vi Nasjonalt Senter For Fostermedisin. Jeg ringte faktisk etter jeg hadde hørt andre snakket om dette , jeg ringte svangerskapspoliklinikken. Å fikk innpass Så ta kontakt med nærmeste sykehus ,å hør om de har noen form for ordning der på det , fram & og stikk nesen i alt den kan stikkes i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå