Gå til innhold

Kjempedårlig på jobb :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en helt jævlig morgen. Våkna kl. 4 og var kjempedårlig. Har ikke sovet siden, og da kl. var 7 begynte jeg å kaste opp. Nå er jeg på jobb, men er helt utslitt, og det før jeg har gjort noe som helst. Om ti minutter skal jeg inn i klasserommet og ha undervisning for 15 gutter som er 16-17 år. Så går det i ett hele dagen. Etter lunsj er det masse møter. Gruer meg som bare det. Har mest lyst til å sette meg ned og grine.

Må bare få ut litt frustrasjon... Synes kjempesynd i meg selv akkurat nå :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verdens land og rike er du på jobb når du er så dårlig??

Det er virkelig ikke bra for deg. Gå hjem!! Legg deg i senga og sov noen timer.!!

Det hender jeg også sliter meg på jobb selv om jeg har sovet dårlig og er syk. De gangene jeg har gjort det, har sjefen min sagt "Du ser forferdelig ut!" og sendt meg rett hjem. Og det er virkelig det eneste fornuftige å gjøre.

God bedring :-)

Skrevet

Er du syk så må du gå hjem!!!!!!!!

Tenk på deg selv og babyen, jobben klarer seg uten deg, alle blir syke innimellom.

Gå hjem, ta e varm dusj og kryp under dyna, du vil garantert føle deg MYE bedre etterpå:)

Lykke til!

Skrevet

Jeg dro på jobb for jeg tenkte at det går sikkert bedre utover dagen, men i dag ble det ikke slik. Jeg klarte bare jobbe to timer, så tok en kollega over. Nå reiser jeg hjem!

Takker for trøsten. Det er godt å høre at man bør dra hjem, selv når man er voksen og vet det selv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...