to jenter og ett gull i magen Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 trenger man det?? jeg har en men vet ikke om den passer. er vel ikke noen vits i å kjøpe ny nå?? hu blir jo sikkert sittende med dres mye eller pledd over seg om hu har jakke.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Tulla mi er 17 mnd og jeg har akkurat bestilt meg ny vinterpose. Bestilte Odenwälder Mucki da den er ekstra lang og kan brukes opp til 6 år (!) selv om det kanskje er uaktuelt. Men fram til de er 3-4 bør de ha en skikkelig varm og god vinterpose synes jeg:-) Dress og pledd holder ikke når minusgradene kommer. Det er iskaldt å sitte i en vogn uten noen form for isolasjon!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 ok kanskje jeg kjøper da. ikke alltid jeg gidder å ta på vinterdressen når vi skal bare på butikken liksom:)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Jeg ville hatt pose. Vi brukte voksiposen den vinteren han ble 2 år. Begynner å bli i korteste laget, men med ullteppe over gikk det fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå