Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Mannen min ringte meg nå kun for å si at han elsket meg masse. Jeg er 32 uker på vei og føler meg lite pen og som en ballong. Om noen måneder har vi vært sammen i 10 år og vi venter vårt første barn. Han har gjordt dagen min mye bedre og det var akkurat det jeg trengte å høre
Venter på 3_de spire Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Så koselig da!! Ha en kjempe fin dag!!
trollemor med hybelboer Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Ååååå så koselig, ja alltid erdet ikke store gaver og flotte ting som gjør dagen perfekt, små og fine ord kan betye så enormt mye... Ja, du er heldig som har en mann som elsker deg høyt og vet å vise det... ( Det har jeg også...hihi)
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 Heeheh har prøvd i alle år at vi ikke skal glemme å si "elsker deg" selv om det er helt klart. Ja jeg er helidg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå