Gå til innhold

Må bare fortelle det....


Snuppa_00:13 og Gutt_16:28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min ringte meg nå kun for å si at han elsket meg masse. Jeg er 32 uker på vei og føler meg lite pen og som en ballong.

Om noen måneder har vi vært sammen i 10 år og vi venter vårt første barn.

 

Han har gjordt dagen min mye bedre :) og det var akkurat det jeg trengte å høre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da!!

 

Ha en kjempe fin dag!!

Skrevet

Ååååå så koselig, ja alltid erdet ikke store gaver og flotte ting som gjør dagen perfekt, små og fine ord kan betye så enormt mye...

Ja, du er heldig som har en mann som elsker deg høyt og vet å vise det... ( Det har jeg også...hihi)

Skrevet

Heeheh har prøvd i alle år at vi ikke skal glemme å si "elsker deg" selv om det er helt klart.

 

Ja jeg er helidg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...