#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 svarte akkurat på et ennlegg om at bl a min slimpropp har jeg aldri sett noe til osv, tross i at jeg er 5 dager på overtid. men midt i skrivingen får jeg et skikkelig støkk nedentil og på fly på do og bæsjer masse (sorry detalj). når jeg skal tørke meg er det endel blod på papiret. Slimproppen har gått, og fødselen kan starte når som helst får jeg beskjed om da jeg ringer føden med én gang. hehe, så plutselig skjer ting her i 3.trimeste;)
Venter på 3_de spire Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Så spennende da! Da er det nok ikke lenge til det skjer noe mer! Lykke til!! Klem
Gjest mor75 Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Så bra!!!! Håper det ikke drøyer, og at alt går fint! Jeg vil også :-ooo
trollemor med hybelboer Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 lykke til , nå kan du bli mor snart... håper det skjer fort nå da....så du slipper vente så lenge ;o)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Oioii.. Så spennende, masse lykke til, krysser fingre for at ting skjer snart for deg:-)
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 12. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2007 uæææ, plutselig føles det heeelt sykt å skulle bli mor snart. sitter og sipper litt til norah jones musikk over pc'en nå og prøver å avreagere med å shoppe på H&M.no og ellos.no... Mamma mia, trodde jeg var forberedt, men det kan man tydligvis aldri bli nok. gleder meg asså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå