Gå til innhold

snakker om sola gitt....


#mamsen m/ 2 skjønne smurfer#

Anbefalte innlegg

Skrevet

svarte akkurat på et ennlegg om at bl a min slimpropp har jeg aldri sett noe til osv, tross i at jeg er 5 dager på overtid. men midt i skrivingen får jeg et skikkelig støkk nedentil og på fly på do og bæsjer masse (sorry detalj). når jeg skal tørke meg er det endel blod på papiret. Slimproppen har gått, og fødselen kan starte når som helst får jeg beskjed om da jeg ringer føden med én gang. hehe, så plutselig skjer ting her i 3.trimeste;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da!

Da er det nok ikke lenge til det skjer noe mer!

 

Lykke til!!

Klem

Skrevet

Så bra!!!!

Håper det ikke drøyer, og at alt går fint!

 

Jeg vil også :-ooo

Skrevet

lykke til , nå kan du bli mor snart... håper det skjer fort nå da....så du slipper vente så lenge ;o)

Skrevet

Oioii..

 

Så spennende, masse lykke til, krysser fingre for at ting skjer snart for deg:-)

Skrevet

uæææ, plutselig føles det heeelt sykt å skulle bli mor snart. sitter og sipper litt til norah jones musikk over pc'en nå og prøver å avreagere med å shoppe på H&M.no og ellos.no...

Mamma mia, trodde jeg var forberedt, men det kan man tydligvis aldri bli nok. gleder meg asså!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...