prøvekluten+3små Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 er 35+5..og har til nå ikke hatt noe særlig av dette..såvidt kommet en liiten dråpe hvis man har klemt på..dette var seinest sist uke tenker jeg...men så sto jeg i dusjen i går,og plutselig kom DEN strålen! hva ER det som skjer da!?? kommer det bare så fort??
Vestlandske meierier A/S Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 har lekka både sånn blank og råmelk i mange uker jeg nå, er 32 uker foressten. Er slik at det blit stor flekker i senga og må gå med ammeinnlegg....
prøvekluten+3små Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 jo,og det er jo vanlig...gjorde jeg og med min første..men kan liksom ikke huske at det kom sånn plutselig over natta bare:-O
Gjest mor75 Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Ganske vanlig. Varmt vann er med å stare utdrivningsrefleksen, så ikke så rart det kom når du dusja. Man får tips om det , at dersom man får melkespreng, og fare for brystbetennelse kan man gå i dusjen for å få ut litt overskudd, eller løsne harde klumper.
prøvekluten+3små Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 mon tro meg om mye råmelk=mye melk?noen som veit? sleit med de to første..mista melka da de var rundt tre mndr..men har ikke gitt opp håpet for denne fordi;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå