Gå til innhold

Bekkenløsning = jente


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI

for meg var det gutt=bekkenløsning (kom allerede i uke 9)

 

 

Skrevet

Jeg hadde litt bekkenløsning med den første, det var jente. Med nr 2 hadde jeg kjempemasse, og det gikk ikke over etter fødselen. Det ble en gutt. Tror ikke det har noe å si på kjønnet.

Skrevet

Hvorfor skulle kjønn ha noe å si?

Jeg hadde bekkenløsning med gutt, og har bekkenløsning med jente nå.

Skrevet

over hodet ikke - to gutter og bekkenløsning med begge...

Skrevet

nja... bekkenløsningen var vondere i forrige sv.skap, da fikk jeg gutt. Nå er jeg bare 18+6, men foreløpig er bekkenløsningen til å leve med, og denne gangen er det jente.

Skrevet

Bekkenløsning = jente er du gal!! Nei vi har to gutter og venter vår 3 gutt!! Jeg har bekkenløsning med alle 3.Huff veldig slitsomt.Bekkenløsning er jo hormonelt da.Så hvem som helst kan få det.

Skrevet

Nei!!! jeg har super bekkenløsning og venter gutt..

Og alle har bekkenløsning det er bare ikke alle som har symtomgivende bekkenløsning..

Vist ikke bekkenet sklir fra hverandre får vi nok ikke disse bebisenen ut:):)

Skrevet

Stemmer her, men det har nok neppe noe å si hva slags kjønn det er

Skrevet

Jeg har aldri hørt at kjønn skulel ha noe å si; trodde bekkenløsning var dels arvelig og bilogisk hos kvinnen samt påvirket av hormoner. Det stemmer ei helelr med mine egne observasjoner hos meg selv og venninder. Jeg har en jente fra før og venter nok en jente og bekkenløsning har jeg aldri hatt. Min svigerinne har en gutt og en jente; hun hadde bekkenløsning med gutten men ikke med jenta.

Skrevet

Både jeg og søsteren min har hatt bekkenløsning med gutt!

Skrevet

Har bekkenløsning å får gutt, søstren min har å bl å får gutt.

Skrevet

tullball:-) Har bekkenløsning og får ei jente, men har to gutter fra før av. Bekkenløsning på alle tre, så det stemmer ikke nei! dette har jo med hormoner å gjøre og absolutt ikke kjønn...

Skrevet

Tror det bare er en myte på samme måte som at man er mer kvalm med jenter (det stemmer jo heller ikke). Det var moren min som fortalte det. Men siden jeg ikke vet hvilket kjønn jeg får enda, så var jeg bare litt nysgjerrig =)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...