to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 NEI for meg var det gutt=bekkenløsning (kom allerede i uke 9)
Jordbæret <3 Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Jeg hadde litt bekkenløsning med den første, det var jente. Med nr 2 hadde jeg kjempemasse, og det gikk ikke over etter fødselen. Det ble en gutt. Tror ikke det har noe å si på kjønnet.
ruffen Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Hvorfor skulle kjønn ha noe å si? Jeg hadde bekkenløsning med gutt, og har bekkenløsning med jente nå.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 over hodet ikke - to gutter og bekkenløsning med begge...
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 nja... bekkenløsningen var vondere i forrige sv.skap, da fikk jeg gutt. Nå er jeg bare 18+6, men foreløpig er bekkenløsningen til å leve med, og denne gangen er det jente.
Helga-Marie Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Bekkenløsning = jente er du gal!! Nei vi har to gutter og venter vår 3 gutt!! Jeg har bekkenløsning med alle 3.Huff veldig slitsomt.Bekkenløsning er jo hormonelt da.Så hvem som helst kan få det.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Nei!!! jeg har super bekkenløsning og venter gutt.. Og alle har bekkenløsning det er bare ikke alle som har symtomgivende bekkenløsning.. Vist ikke bekkenet sklir fra hverandre får vi nok ikke disse bebisenen ut:)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Stemmer her, men det har nok neppe noe å si hva slags kjønn det er
nungo Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Jeg har aldri hørt at kjønn skulel ha noe å si; trodde bekkenløsning var dels arvelig og bilogisk hos kvinnen samt påvirket av hormoner. Det stemmer ei helelr med mine egne observasjoner hos meg selv og venninder. Jeg har en jente fra før og venter nok en jente og bekkenløsning har jeg aldri hatt. Min svigerinne har en gutt og en jente; hun hadde bekkenløsning med gutten men ikke med jenta.
MC81 Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Både jeg og søsteren min har hatt bekkenløsning med gutt!
twoboys & a girl Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 Har bekkenløsning å får gutt, søstren min har å bl å får gutt.
temi & keli Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 fikk jente sist, ingen bekkenløsning..
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 12. september 2007 #14 Skrevet 12. september 2007 tullball:-) Har bekkenløsning og får ei jente, men har to gutter fra før av. Bekkenløsning på alle tre, så det stemmer ikke nei! dette har jo med hormoner å gjøre og absolutt ikke kjønn...
Shinyogsmåen Skrevet 12. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 12. september 2007 Tror det bare er en myte på samme måte som at man er mer kvalm med jenter (det stemmer jo heller ikke). Det var moren min som fortalte det. Men siden jeg ikke vet hvilket kjønn jeg får enda, så var jeg bare litt nysgjerrig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå