Nehneh Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 og skal ha keisersnitt imorgen. Er tredje gangen jeg skal ha keisersnitt og gruer meg faktisk mer nå enn jeg gjorde de to andre gangene... Men gleder meg utrolig mye til å hilse på den lille gutten som ligger i magen! Blir rart å forlate bim som igjen har vært endel av livet mitt de siste 8 månedene. Lykke til med resten av svangerskapene!
Gjest mor75 Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Masse lykke til da!!!!!!!!!!! Kos deg masse med gutten, og resten av familien :-)))) Jeg har også en gutt i magen som er tredjemann. Er spent på hvordan det blir med tre barn i huset. Om vi har nok armer til alle?!?!
Nehneh Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 Det har vi også lurt på! Heldigvis er de to andre ganske selvgående nå (går på do, kler på seg etc). Og mannen min er fantastisk flink med dem. Har prøvd å forberede dem på at når babyen kommer kan den ikke bevege seg selv, så mamma og pappa må hjelpe den, at den skriker når den trenger hjelp fordi den ikke kan snakke ennå og at den bare kan spise melk fra mamma (og det kan ta litt tid). Har også lagt til rette slik at de kan hjelpe til hvis de vil (feks med bading og stelling). Har kjøpt inn gaver til storebrødrene fra babyen som de får imorgen når de kommer på besøk, og is til hele klassen til den eldste og avdelingen til den midterste slik at de kan feire at de har blitt storebrødre. Er spent på hvordan det blir, men ser hvor utrolig mye glede de to andre har av hverandre. Masse lykke til til dere begge!!
prøvekluten+3små Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 hvor gamle er storebrødrene da?jeg er i samme situasjon nemlig:O) her kommer og en baby om noen uker...veldig spent på reaksjonene,kanskje spesielt på han minste..han er som han sjøl sier "æ e mamma sin dalt æ" så utrolig spent på han+en baby ja..på den andre siden har han og storebror en veldig fin tone da,og leiker godt sammen...mine er forresten 2,5 og 5
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Så spennende!! Masse lykke til! :-))
Nehneh Skrevet 12. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2007 Hei prøvekluten. Gutta mine er 3 og 6 år (ganske likt som deg). Blir spennende å se hvordan ting blir. Akkurat nå gleder de seg veldig til babyen kommer ut imorgen. Vi har prøvd å ha mye fokus på at de skal bli storebrødre og at babyen er heldig som får så flott brødre. Men er kjempespent på hvordan det blir når vi står midt i nattevåk, bleieskift eller sitter fastlåst i sofaen med amming. Uansett er det i såfall en liten periode som kan bli litt tøff, før ting justerer seg igjen. Lykke til med fødselen. Vi er utrolig heldige som får tre fine gutter!!
prøvekluten+3små Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 takk i like så)du får komme tilbake med statusrapport da,så får jeg høre om du har noen stalltips;o) de her og er veldig opptatt av at det kommer en baby,og gikk amokk inne på h&m her om dagen da de så de små rosa klærne..hehhe,så ble med en bukse til baby da..ens ærend for å få dem med meg ut...de er nå søte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå