mam33 Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Dere som jobber nå, og er gravide, holder dere på med produkter med amoniakk...? Hører så mye forskjellig om dette... Har lyst å stripe håret hjemme, men er ikke å oppdrive noen produkter uten...
mamman te JM og M Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 hei er frisør!! vi har noe som heter pumpavsug som suger ut sterke lufter i lufta,men helt fritt for lukt blir det jo ikke!! skal tenke litt på det å ikke stå å puste inn den sterke lukta hele tiden da!! men det eneste som kan skje er at fargen ikke blir som den skal, mye hormoner i kroppen når en e garvid som kan slå ut på at fargen kanskje blir litt lysere eller mørkere en den skal............
mam33 Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Ja, man bør vel lufte godt isåfall... Men skal vel mye til for at fosteret tar skade av stoffene...? Da hadde det vel vært allment kjent nå, tenker jeg. Er jo egentlig ingen advarsler om dette...
mamman te JM og M Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 ja du trenger ikke å stå på bade med stengte dører akkurat nei! er ikke noe som tyder at fostrene tar skade av disse stoffen nei! sist jeg gikk gravid jobba jeg 100% nesten hele tiden pluss at jeg farga mitt eget hår seinest 3 uka før veisja kom!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå