Gå til innhold

gavetips?:)

kaalrot Høygravid!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt blank og trenger derfor noen gode tips om hva jeg kjøpe til min mor som snart fyller 50 år!! tar imot alle tips med stooooor takk!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Massasje/spa-behandling kanksje? Særlig hvis hun ikke pleier å unne seg slikt selv. De fleste 50 åringer har jo de fleste ting de trenger, så en opplevelse er gjerne like morsomt å få.

Faren og moren min har bursdag omtrent samtidig, så da de ble 50 begge to kjøpte vi (jeg og søsknene mine) teaterbiletter med hotellovernatting til de. De ble kjempeglade for det:-)

Skrevet

Hva med noen stilige smykker? (med byttelapp i tillfelle)

Digitalkamera?

London- eller københavntur? (kanskje finne noen å spleise med?)

Samle gamle bilder og videoer inn på en dvd hvis du er god på sånt?

Ikke lett å finne på...

Lykke til!

Skrevet

Hei Kaalrot(stilig navn, hehe)

Du kan stikke innom en restaurant og skreddersy en meny med div retter og viner, slik at hun og event mannen bare skal gå å sette seg og få allt servert!

Skrevet

Hva med skinn hansker, det kjøpte vi til min mor og de ble hun glad for... koster litt å kjøpe det selv og nå går vi mot vinter og det er godt med noen gode hansker på hendene

Skrevet

Vi ga bestemor-fotografering i gave. Bestilte time hos fotograf og fikk tatt noen flotte bilder av min mamma og barnebarna hennes.

Skrevet

Det var god ide Nehneh! Det skal jeg huske på til nestegang mine foreldre fyller år!!

Skrevet

tusen takk for gode tips alle sammen:):)

Skrevet

Min mor er ikke noe gla i massasje og slikt, men gavekort hos frisør ble en suksess!! Ga henne det sammen med innrammet bilde av henne sammen med venner og kjente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...