Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Skjønner ikke dette...leser så mye drit om yoghurt her. Bortsett fra at det kanskje burde vært litt mindre sukker i fruktyoghurten - hvorfor er det usunt? Trodde den tvert i mot var sunn, jeg.
Gjest ->>- Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Yoghurt er sunt. For mye yoghurt er usunt. Tilsatt sukker i yoghurt er usunt. Du dør ikke av litt tilsatt sukker i yoghurt. Og så burtefter.
Herr Pehs Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Yoghurt er GAMMEL MELK med bakterier og sukker. Er det noe man får i seg med vilje? Ikke denne dama i hvert fall! Æsj.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Så da har jeg ikke gått glipp av noen nyoppdagede, skumle stoffer,altså. Her inne blir jo yoghurt omtalt som rene gifta. Måtehold er visst et ukjent begrep for noen individer her inne.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Lille orm, du vet kanskje ikke at det finnes SNILLE og SLEMME bakterier? I yoghurt er det snille bakterier, som gjør også en orme-kropp godt.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Ingenting som er sunt ved overdreven bruk..................
Gjest Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Yogurth er såpass godt at det driter jeg flatt i )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå