Gå til innhold

Hjelp angående temping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Temper og bruker ff-chart (fertilityfriend.com). Er i min 2.pp. I 1.pp hadde jeg luteal phase (dager over el) på 8 dager, men nå er jeg på 12.dag over el i 2.pp. Etter hva jeg har lest på pernille.no så skal ikke dette variere mer en 1 dag fra eller til. Skal ha ca like mange dager på alle syklusene etter el. Er det feil det da som står på pernille.info eller er det bare jeg som har en syk syklus??? Fint om noen kan svare meg:0)

http://www.fertilityfriend.com/home/Maja77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min varierer mye, den skal egentlig ikke variere så mye. men kanskje den er i ferd med å stabilisere seg på så mange dager. Er ikke bra at den er på 8 dager.

Skrevet

Har du tatt graviditetstest? Charten din ser jo lovende ut, høy temp og en mulig festedipp på dag 4..

Så til spørsmålet ditt;) Hvis du har gått på hormonprevansjon, så kan det ta litt tid før kroppen "kommer til seg selv" igjen. Så derfor kan både syklusens og lutealfasens lengde variere i begynnelsen.

Jeg har vanligvis lutealfase på 10-11 dager, men forrige syklus var den på 8, så det kan tydeligvis variere litt når man har vært uten p-piller en stund og;)

Lykke til med prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...