Gå til innhold

Hjelp? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet nå i sted med smerter i underlivet. Da jeg gikk på do kom det mye slim og litt blod ut.. Kan det være slimproppen som gikk eller hva? Bør jeg ringe sykehuset. Smertene har komt et par ganger nå.. sterke menssmerter. Er 40 uker på vei.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig ut som slimproppen,men ring føden for sikkerhets skyld.

Skrevet

oi så spennende. Det kan jo hende det er noe på gang ja :)

Skrevet

heisann.. har hatt sterke kynnere i natt å vært våken d meste av natten, har gitt seg litt nå,men da jeg var på do isted kom det slim å blod. kan være den berømte slimproppen ja, eller modning av mormunn.. vanlig me litt blod da, så lenge d ikke kommer mer en mens blødning..

Skrevet

Ringte føden nå, de mente det kunne være noe på gang, men selvfølgelig, det kan jo ta sin tid.. smertene kommer gjevnlig, men varer bare noen sekunder.

Litt nervøs nå.. Men håper det det er nå det skal skje:)

Skrevet

jeg har også vært våken gjennom hele natten. våknet ca hvert 3.kvarter av svake rier/steeeeeerke kynnere. ikke godt å vite forskjellen når jeg aldri har vært gjennom det før..

høres ut som slimproppen din. min har jeg aldri sett noe til, og jeg er nå 5 dager på overtid..

Skrevet

samma skjedde her :) våknet litt over sju, å kjente jeg var så sinnsykt blaut nedentil. Gikk på toalettet å da kom det masse snørrgugge ut (sorry detaljene), måtte igjen på do etter et kvarter og da ble papiret helt lyserosa :) Har hatt endel mensensmerter både i ryggen og nederst i magen i hele natt og nå utover morgenen. Men de er der hele tiden, mulig de er litt sterkere inni mellom, men jeg skal nå se det litt ann :) Vente til de kanskje kommer mer regelmessig, og er litt vondere :)

Tørr ikke å håpe på at det er noe på gang, men krysser alle fingre og vannfylte tær. Er 40+1 i dag :)

Visst du bor langt fra sykehuset, så ring til føden bare for å høre. Men visst du har kort vei, så kan du jo vente til takene blir regelmessig og så vond at du må puste deg lett igjennom de :) Var ihvertfall det rådet jeg fikk av søsteren min :)

Fødestøv til deg **************************** Lykke til!!!!

Skrevet

Så spennende da! Håper det skjer noe idag da, med oss alle!!

Masse fødestøv og lykke til ********************************** hvis det er fødselen som endelig er i gang, u never know....!

Skrevet

Høres ut som noe er på gang. Antakelig slimproppen. Spennede!! Jeg går også her og håper, hadde rier i 1 1/2 time i går kveld. Gikk selvfølgelig over, igjen! :-(((( Er en skikkelig luring der inne!

Ellers så mente mor at kunne være greit å slippe datoen 11. september. Det kan jo være noe i det.

Tenker jeg skal se jordmødrene i kveld, og håper babyen blir inspirert!

Skrevet

Heisan jenter :)

Slenger meg på lasset jeg. I går kveld rett før jeg skulle legge meg kom det ut litt slim. Jeg tok på meg bind i håp om at vannet skulle gå i løpet av natta. Men neida denne jenta har sovet godt hele natta og ingenting har skjedd. Men nå nylig fikk jeg mere slim i bindet + litt brunfarge på slimet. Håper så inderlig at noe skjer snart .........

Har termin 23 sept men hadde "bestemt" meg for at lille frøkna skal ut i dag.

Lykke til alle sammen. Oppdater oss litt utover dagen om hva som skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...