Gå til innhold

Hvilke drinker er mest vanlig å ha i et bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og skal lage barmeny, men har aldri vært av den typen som har drukket mange ulike drinker, så er derfor usikker på hvilke drinker vi BØR ha på menyen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I et bryllup jeg var, hadde de samlet inn hvilke favorittdrinker ulike personer i selskapet hadde (brud, brudgom, forloverne, søsken), og så døpte de om drinkene slik at de ble oppkalt etter folk i selskapet (f.eks. Gina Tonic). Det var litt gøy da. Og i tillegg har du drinker som du vet at gjestene liker.

Skrevet

Her er noen som vi hadde:

-Gin n` tonic

-Fjellbekk

-Irish cofee

-cosmopolitan

-Wiskey sour

-manhatten

-singapoor sling

-dry martini

ellers så er det jo ofte hvitvin og rødvin og shampanje på menyen :)

Skrevet

Vi hadde fjellbekk, strawberry d. og en til jeg ikke husker navnet på.. I tillegg hadde vi kjøpt inn masse forskjellig blandevann så folk miksa og ordna som de ville selv.. Hadde jo i tillegg rødvin, hvitvin og øl.. Og mesteparten gikk ned på høykant :)

Skrevet

Var "bartender" i bryllupet til en venninne av en venninne for noen år siden, og det det gikk vanvittig mye av var Gin Tonic og Vodka Russian.

Selv liker jeg ikke disse, men populært var det:)

Skrevet

Vi hadde gin, wisky og cognack ( er raua på å skrive ned disse navnene på det vi drikker.. hihi) rødvin, hvitvin og øl, bailys og sprit, da hadde vi brus, juice som blandevann og slike drinke mixer som long ireland, cosmopolitan, strawberry, san fransisco og tom collins...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...