Northernlights Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 hei =o) Det blir det lekestativet til over 300, men vi fant en wal-mart som har dem på lager. Må kjøre 40 miles hver vei, men iallefall slipper vi å betale 200 dollar i porto. Så i morgen skal vi handle lekestativ! =o)
mammaen til G & A Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Saa bra dere fant lekestativ som dere ikke maa ha levert til dere. Naa blir det morsomt ute kan jeg tenke meg=) Jeg er skikkelig troett i dag, tror hele gjengen her begynner og bli forkjoelet. Jeg ser alle ungene i klassen til G er snufsete og hoster... Isj, ikke morsomt. Saa jeg sitter her og venter paa at jeg skal vaakne litt etter et par kopper med kaffe... Virker ikke saa langt. A og jeg skal ta hundeklumpen til dyrlegen i dag paa en liten sjekk, og saa baerer det hjem for oss og kanskje faar jeg lurt meg til en liten lur. Jeg har faatt selskap av G hver natt denne uken siden han sniker seg inn i senga etter at jeg har sovnet. I natt maa jeg ta han tilbake til rommet sitt saa dette ikke blir en vane. Snakkes i kveld paa dib dersom jeg ikke er smart nok da til aa legge meg tidlig. Klemmer fra
Northernlights Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Æsj,rette tiden for forkjølelser når alle barna kommer sammen på skolen hver høst. Vi har sluppet unna så langt,men det varer nok ikke... Blir fort vane å sove i senga,ja. Jeg har ikke vært streng nok med lillegutten enda.Han våkner jo hver natt, men så snart gutterommet er pusset opp,vil han nok bli flyttet inn dit. Håper han sover bedre da. Han har begynt å ta av seg nattdrakten OG bleien i senga si, så jeg må virkelig passe på. Greit nok når han bare har tisset...men ellers er det YUK! Hjelper ikke å være streng;han gjør det likevel. Rampen.. Ja,vi gleder oss til lekestativ! =o) Vi kommer sikkert til å bruke ei uke på å sette det opp, men den tiden får det bare ta. God bedring til alle!! klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå