Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Syns det er så himla dødt her nå... Jeg sitter på nattevakt og kjeder meg...
Northernlights Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Endelig kvelden her =o) TV for gubben,mens jeg selvfølgelig bruker tiden på mer fornuftige ting.... ;o) Savner ikke nattevaktene..har hatt "fri" siden juli, da jeg bestemte meg for å prøve meg som god,gammeldags husmor for ei ubestemt tid. Nattjobbing er hardt.Gjorde det i 4 år..
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Åh, husmor hørtes ut som en fristende jobb akkurat nå! Har jobba natt i 5 år, så det er egentlig ikke noe problem, men jeg fikk bare sovet 3 timer på dagen i dag. Vesla er syk, så hun får ikke vært i bhg. Da blir det dårlig med søvn... Hvor mye er klokka borte hos dere nå da? Her er den 0233...
Northernlights Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 20:35 her nå. Kjenner til den der med for lite søvn.Sov ca 2-3 timer når jeg måtte jobbe, og jeg savner det slett ikke. =o) Kanskje når ungene er store,og alle gpr på skolen. Men så lenge minsten er liten,vil jeg prøve å være hjemme.. Håper jenta di blir fort frisk!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 Ok, det er 6 timer forskjell altså... Det er utrolig slitsomt ja, men gode penger... Jeg jobber turnus da, så jeg jobber ikke bare natt. Gjorde det før, men da hadde jeg til gjengjeld heller ikke noe sosialt liv..! Skulle ønske jeg kunne vært hjemme med vesla hele tida, men det går ikke... Heldig du! Takk, det håper jeg og... Trives dere på det nye stedet da?
Northernlights Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Jeg stortrives =o) Der jeg jobbet, betalte de 4 dollar mer per time for nattskift.Derfor kunne jeg jobbe deltid, men nå måtte jeg bare ta en pause. Mannen er ufør,og mange ganger så dårlig at han ikke klarer ta seg av ungene, så derfor er jeg hjemme nå. Noen må jo fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå