Gå til innhold

hei på dere jenter i natten!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm... ligger her da, slapper heeelt av.. har prøvd i ca 20 pp å bli gravid, uten hell.... venter på en endometriose operasjon også.

 

hadde sist mens den 17 august... og var hos gyn den 28 el no ang endo.

der kunne man se "eggcystene",slik de er før eggene faller... Vel, tok ikke noe el test, men ligger her med et "ubehag" nederst i magen...en slags svaaaak mens smerte, men holdbar, og ikke sterk.... litt slitsomt egentlig.....

 

hva kan så dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå var det stille her gitt :( bare meg som er våken....

Skrevet

hehe :)

Neida, ikke bare du som er våken... jeg sitter opp også! Klarer ikke å sov pga migrene og forferdelig kvalme!

Men jeg har ikke akkurat nå svar til deg. Er en av de heldige jeg som blir gravid med en gang jeg vil. Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg eller gi noen positive ord. Uff da... sorry!

Skrevet

godt noen flere er våkne i natten da!

 

hehe...

 

ja du er heldig da altså..!! huff ille med migrene osv, har det selv til tider..æsj!!!

 

vel det i magen min er en slags "murring"

Skrevet

Hallo det ute.

Jeg vil ikke uttale meg masse på dette temaet, siden jeg er på vei for første gang selv, og er ikke lengre enn i uke 5 eller 6. Men har ubehag på venstre siden, slik murring som du sier, har hatt det en stund og har lest det er normalt.

Vil ikke gi noen forhåpninger, men tenkte jeg skulle fortelle. kan jo være det er en normal greie selvom du ikke er gravid. Får håpe noen med litt mer erfaring kan hjelpe deg med dete spørsmålet. Er jo grusomt og ikke være sikker verken ene eller andre veien.

Må bare beklage skrivefeil, er på jobb og trøtt som fy, snart ferdig og da er det en uke fri ;D

 

Skrevet

Jeg hadde også sånne lette mensmurringer i begynnelsen av svangerskapet. hadde det nesten hele de 3 første månedene. Var helt sikker på at jeg ikke var gravid, og at det var mensen som nærmet seg, men neida. Testen var positiv ;)

Håper det går riktig vei for deg også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...