Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jeg har liten kontakt med farsslekta, men faren min ringer meg jo av og til. Han har ringt meg i løpet av de to siste månedene, men tydeligvis unnlatt å fortelle meg at søstera hans har gifta seg! Fant tilfeldigvis ut at hun gifta seg for ca 2 mnd siden da jeg så på slektstreet mitt på et sånn slektsnettsted for islendinger!
er det muuulig Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 kansje han ikke syntes det var så viktig??
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Hurra, ja! Og jeg har faktisk møtt hennes ektemann...de har vært sammen lenge, men det siste jeg hørte fra den fronten (via min far) var at det var slutt mellom dem. Så var jo overraskende å finne det her på nettet nå, men kult med moderne teknologi når jungeltelegrafen svikter!
Northernlights Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Er du islending? eksen min har forresten funnet seg dame derifra,nå....Litt langt å reise på besøk,men han har nå ei dame der,ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå