Anele&Solstråla Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Noen som har en å anbefale til sprinkelseng? Var og så på en i dag...svane, og den koster 800 kr. mye penger da, men har jo brukt for den i 2-3år.
Kahbean Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Jeg har hørt masse dårlige ting om de fra Jysk. Vi kjøpte en fibermadrass fra Barnas Hus og syns den virker kjempegrei. Alle de jeg har sett på rundt om kring på barnebutikkene her koster rundt kr.400! Så jeg trur ikke du treng å bruke så mye som 800 nei!
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 vi har kjøpt madrass på ikea.. de har kommet utrolig godt ut på testene sine, også er det lik madrass som vi selv har. er veldig fornøyd med kjøpet;) får se om ælitj mainn' klager;) men tenk selv på hva du ville ligge på. synes ikke skumgummi er noe alternativ i heletatt.. synes det er helt pyton selv.
Kahbean Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Ja de på Ikea er flott! Vi ønsket en fra der men har ei sprinkelseng som er litt mindre så madrassene fra Ikea passet desverre ikke! Men jeg er helt enig, de er herlige!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Jeg har kjøpt anatomisk madrass fra Jysk,og de er kjempegode.Koster 500.Klart at om du kjøper madrass på jysk til 149 kr er de ikke så gode.men det kan du ikke forvente heller.Madrassene som blir levert til jysk inneholder det samme som svane og wondwerland madrassene.Samme produsent.Samme fjøringer og samme skum.Bare trekket er annerledes.Men klart går du for de billigste typene er de ikke de beste,men har jo godt utvalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå