Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 hej! jeg er nå i uke 35 og i dag har jg vært plaget med en "svikt følelse i den ene foten! helt øverst i "feste" om dere sjønner! dette er skikkelig ubehagelig å jg klarer nesten ikke å stå på foten når dette sjer! er ikke veldig vont mest ubehagelig! noen som vet noe om dette
Snart ferdig! FØDEKLAR Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Har også hatt det slik, fikk det også på den tida. Er no i veke 38 og det er bedre. JM snakka om at det kunne verre noke som klemte på en nerve. Er verst når en reiser seg opp og skal begynne å gå, blir bedre når en er komt i gang. Ubehagelig!
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 blir så lettet når jeg leser om andre som har de samme "merkelige" vondtene som meg. har lurt fælt på hva dette er. har hatt det sånn av og til i et par uker. er -5 nå.. man føler seg liksom så skral når dette kommer i tillegg oppå alt det andre.. men-men, da er det vel sikkert normalt det óg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå