Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 kan det være at babyen er så sutrete og urolig fordi jeg drikker mye brus?? tulla mi på 4 mnd er veldi urolig og sutrete og jeg tenkte om det kanskje kommer av all brusen...?? noen som vet??
ceso Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 jeg drikker oxo mye brus og datteren min sutrer ikke pga det, men barn er forskjellige... kan oxo være begynnelse på tenner...
Kondis som en murstein Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Kan være magevondt ja...
Love my kidz Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Ja brus er på lista mi over produkter jeg ikke bør ha i meg. Både pga kullsyra og evt koffeinet dersom det er svart brus. Poden min reagerer i allefall på det
Love my kidz Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Men dette kan du jo enkelt teste ut da.. hold deg unna brus i noen få dager. Er hun i merkbart bedre form så ville jeg fortsatt å droppe brusen. Man vil jo sitt barns beste ikke sant? Er jo snakk om noen få måneder i livet denne ammeperioden. (Er sånn jeg trøster meg selv ser du ;-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå