Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 jeg må innrømme at jeg får litt noia av å lese her i dag.. jeg har nemlig hadd mensmurringer tre kvelder på rad + at kynnerne har blitt kraftigere.. jeg har også stikkinger i underlivet... Jeg er i uke 30, så det er vel litt i tidligste laget enda, er det ikke det da?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 12. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. september 2007 *dytt*
alvis Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Det er nok litt individuelt. Sist svangerskap hadde jeg mensmurringar hele svangerskapet mens denne gangen har jeg begynt å få mensmurringer for 2 uker siden. Er i uke 39 nå.
Tonje, M&A Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Tror det er forskjellig fra person til person. Noen har ikke kynnere i det hele tatt. Jeg har hatt det som du beskriver siden uke 32, er 39 i mrg. Sitter her enda med disse teite ubehagene.
Marande Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Tror dette er individuelt jeg også. Ved mitt forrige svangerskap fikk jeg disse mens murringene allerede i november, enda jeg ikke hadde termin før 20 januar. Men nå har jeg knapt nok hatt noen i d hele tatt!!! Har forresten termin på fredag!
JonathanTheamamma Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Jeg har også hatt murringer + sterke kynnere en stund nå, begynte rundt uke 30, er i 32 nå. Tror ikke det er uvanlig, bare kroppen som begynner å forberede seg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå