ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 forbanna møkka DIB og alle som er her inne internett SUGER jeg sier igjen, er det noen forbanna hore-fittekjerringer her i kveld da???!!!!
Gjest ->>- Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Neppe, men jeg kan alltids tipse deg om hvor du får tak i et par sånne. Skal du noe spesielt med dem, eller er det bare for selskaps skyld?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Glemte anonymknappen nå tenker jeg??
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 nei, jeg glemte ALDELES ikke anonym knappen- jeg fryder meg med tanken på at alle kan se hvilken fittekjerring jeg egentlig er. det stinker møkk av anonyme, selv om jeg er en møkkakjerring selv, så ønsker jeg overhodet ikke at folk skal ta feil, å tro jeg er laget av parfyme her er den stinkendes sannheten om meg. det praktisk talt drypper kloakkslam av meg
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 11. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2007 ja, ønsker gjerne selskap, men skal fint klare å hore meg alene gjennom kvelden om så skal være bare svar på tråden, så har jeg godt selskap av andre ekle fittekjerringer eller kukoster som det sikkert finnes flere av her inne under ulike anonym psaudonymer
¤MegOgMini¤ Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 haha ha en god natt alle sammen.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 11. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2007 bare vent litt, må bare stikke innom et annet forum å leke prektig og fornuftig versegod, tøm kvalmen over i bøtter og spann, skal gjerne spise opp alt spyet, det smaker så inderlig deilig med andres kvalm så, når jeg kommer til bake, har jeg mye deilig å jafse over
Gjest Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Nei, de er vel på jobb på denne tiden av døgnet.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Nå har vel forsåvidt leggetiden din blitt passert med minst to timer, det er skoledag i morgen, og den rosa pilla gjør deg rolig. Godnatt.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 11. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. september 2007 jeg som trodde det var den turkise pilla som var det jeg trengte nå...... helvete satan, ikke engang pakningsvedleggene er til å ta for god snus nei! eller er det bare du som ypper? kan tenke meg det ja, skal faen meg gi deg noe å suge på jeg, og skal love deg det smaker surere enn den derre luten du hentet i pappas redskapsbod smaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå