Gå til innhold

NEIVEL--------- er det noen HORER her i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

forbanna møkka DIB og alle som er her inne

internett SUGER

jeg sier igjen, er det noen forbanna hore-fittekjerringer her i kveld da???!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare yo mama..

Skrevet

Neppe, men jeg kan alltids tipse deg om hvor du får tak i et par sånne. Skal du noe spesielt med dem, eller er det bare for selskaps skyld?

Skrevet

Glemte anonymknappen nå tenker jeg?? :P

Skrevet

nei, jeg glemte ALDELES ikke anonym knappen- jeg fryder meg med tanken på at alle kan se hvilken fittekjerring jeg egentlig er.

det stinker møkk av anonyme, selv om jeg er en møkkakjerring selv, så ønsker jeg overhodet ikke at folk skal ta feil, å tro jeg er laget av parfyme

her er den stinkendes sannheten om meg. det praktisk talt drypper kloakkslam av meg

Skrevet

ja, ønsker gjerne selskap, men skal fint klare å hore meg alene gjennom kvelden om så skal være

bare svar på tråden, så har jeg godt selskap av andre ekle fittekjerringer eller kukoster som det sikkert finnes flere av her inne under ulike anonym psaudonymer

Skrevet

haha ;)

ha en god natt alle sammen.

Skrevet

bare vent litt, må bare stikke innom et annet forum å leke prektig og fornuftig

versegod, tøm kvalmen over i bøtter og spann, skal gjerne spise opp alt spyet, det smaker så inderlig deilig med andres kvalm

så, når jeg kommer til bake, har jeg mye deilig å jafse over

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Nå har vel forsåvidt leggetiden din blitt passert med minst to timer, det er skoledag i morgen, og den rosa pilla gjør deg rolig. Godnatt.

Skrevet

jeg som trodde det var den turkise pilla som var det jeg trengte nå......

helvete satan, ikke engang pakningsvedleggene er til å ta for god snus nei! eller er det bare du som ypper? kan tenke meg det ja, skal faen meg gi deg noe å suge på jeg, og skal love deg det smaker surere enn den derre luten du hentet i pappas redskapsbod smaker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...