Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Har en gutt på 3,5 måneder. Han hater å ligge i dypvogna, men storkoste seg da han fikk sitte i kusinens sportsvogn. Har kombivogn, så lurer på å bytte over til sportsdelen. Den kan man jo stille slik at ikke ryggen blir så bratt og eventuelt legge helt ned. Han er stor for alderen, så han sitter ganske støtt i den, men vet jo at kroppen ikke er så sterk enda. Syns dere det er dumt å bytte? Alternativet er jo egentlig å ikke bruke vogn i det hele tatt...
snartmammapåny Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 SMåen var slik da han var 3,5mnd, ville ikke ligge i vognen, ville bare opp å se, eventuelt sitte i vognbagen. Ble illsint om han ikke fikk viljen sin. MEn så var jeg litt streng og bestemt et par ganger, og nå godtar han å ligge i vognbagen. Ikke et problem engang. MEn det var en tøff omvending. Trilleturene har blitt så mye lettere. Før var jeg alltid den som bærte babyen mer enn jeg trilla han når jeg var på tur. Nå kan han ligge å slappe av på tur. Total forandring:D
snartmammapåny Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 OG så til å svare på det du spurte om;) Går helt fint å bytte, så sant du bruker vognen flatt mesteparten av tiden. OG heller bare vipper opp ryggen litt om han skal bli umulig;)
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Hei Vi byttet til sportsdelen da han var 3mnd og 1 uke. Vi hadde samme problem. han hylskreik når han var våken for det var altfor kjedelig å bare se vognlekene og himmelen. Jeg fikk en helt ny gutt da vi hadde byttet. Han storkoser seg i den og nå sover han også i den :-) Så lenge du kan legge ryggen helt ned, er det ikke noe problem å bytte alt nå. Bare husk at de er ikke like godt beskyttet mod vind lenger med tanke på påkledning. :-)
Lillegutt og jeg Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Ligger de da i voksipose for eksempel når dere gikk over til sportsvogn-delen? Eller på lammeskinn med dyne over? Jeg tror vi snart må bytte, da han er blitt så lang at han sparker mot enden og krummer beina når han sklir ned..! Men har ikke helt klart for meg hva som er mest praktisk å pakke han inn i..?? (som også er praktisk å bære opp og ned mellom første og fjerde etasje... siden vogna står nede under trappa og vi bor i fjerde!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå