Gå til innhold

Vedr vinterposer til lang jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spurt her inne før og har sjekket litt mere rundt. Problemet er at lille rosa er LANG. Lammy XL er kun 105 cm lang og jeg synes det blir snaut til henne. Finnes det noe på markedet som er lengre enn 105 cm og hva er evt erfaringen deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke jeg.men,i vinter var det veldig mye bless om ei eller flere som sydde poser her inne.da var ei hjemmeside lagt ut.di var fine,ingen like,å jeg tror nok man fikk bestemme farve og mønster selv.men om di var "brukbare" til å holde på varmen,det kan ikke jeg garantere =) skal se om jeg finner linken senere i dag,når jeg får starta maskina mi.

Så kan du se selv.jeg falt for di,men kjøpte ikke.fikk voksipose etter kristian istede.

Skrevet

Hei, jeg kjøpte pose hos

http://dotedot.com/index.php?main_page=index&cPath=6_23

Dette er jo ingen vinterpose, men det er god plass opp i den. Jeg har et lammeskinn oppi som hun ligger på, og frem til nå har jeg bare brukt et fleece-pledd over henne. Til vinteren kommer jeg til å bruke ullpledd.

Er kjempefornøyd med den, har tilogmed blitt stoppa på gaten der de spør hvor jeg har fått tak i den :-)

Skrevet

God morgen:-)

Nå har jeg bestilt pose til lange rosa;-)

Jeg landet på en Odenwälder Mucki, den er ekstra lang og dekker de behovene vi har. Lammeskinn har jeg uansett i bunnen av vognen, og siden Lammy XL var noe kortere og behovet for skinn ikke er der, fant jeg den. Med søte bamsen på, rød og gild:-)

Skrevet

Nå har jeg bestilt pose til lange rosa;-)

Jeg landet på en Odenwälder Mucki

Attpåklatten :-)

------------

Hei.

Er ikke posen bare rundt 110cm?

http://www.bebito.no i Trondheim selger dem lekre, varme og vaskbare og kjempesvære luksusposer til kun 1100. Disse posene er hele 115cm lang, og kan jo brukes som sovepose til dem er fire eller fem i tillegg....;)

Tøtta sover så søtt i den knallert rosa posen sin.

Skrevet

Jeg har snakket med andre som har posen og har lange barn og de er fornøyde:-) Og den skal jo kunne brukes opp til de er 6 år.

Uansett, så er den bestilt og i farta håper jeg:-)

Gleder meg til å få den....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...