Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 legg inn modndingstegn her så holder vi den oppe en stund! mange som luerer her!!!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 hoftene begynner å gi etter, som om leddene gir etter. Føler for å skubbe føttene med hendene når jeg skal gå.....
Marianne87 Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 mensmurringer og stikninger i underlivet... Sterkere og sterkere kynnere noen som vet mer?=
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg fikk bare så plutselig behov for å gå frem og tilbake på gulvet. Jeg skjønte ingenting selv. Føttene ble urolige og det var ubehagelig å sitte i ro. Jeg gikk og gikk i to timer, frem og tilbake. Tre til fire timer senere gikk vannet...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Når du har en skrikende baby i armene...da er du nok moden...
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 har hørt at man får ekstra energi de siste dagene før fødsel. vetikke om det stemmer.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 - Kynnerene øker, både i hyppighet og i varighet - Magen synker litt ned, det blir lettere å puste - Trykket mot bekkenet øker - Slimproppen går (kan dog gå dager eller uker før) - Noen får en litt tykk, seig utflod - Hormonforandringer kan medføre løs avføring - Enkelte føler seg kvalme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå