Gå til innhold

Barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

planen min vr å gå hjemme med thoms til han var 2 så vi kunne kose oss og gjøre det vi vil. hadde søktom 1års permisjon å fikk det innvilglet

så gikk alt galt. har vært syk siden den gang jeg begynte i jobb igjen. ryggen som er helt forfordelig, klarre ingenting, klarer jo ikke å løfte på han må ha barnevakt hele dagen omtrent så jeg skal få slappet av å gjøre andre ting som ryggen trenger(kjempeslitsom situsjon)

har ganske skjev rygg.

så nå lurer jeg på om han skal i barnehage så jeg kan fp slappet av tenkteda å ha han 3dager med noen timer. men spm er er det for sent å få han i barnehage, hvordan gjøres det nå? er det ikke fult?

noen som erfaring med slikt?

noen som vet

takk formsvar.

hilsen litt frutrert mor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke klarer å ta deg av ham er det jo en fordel at han er i bhg.

Om det er fullt i bhg kommer an på bhg.dekningen der du bor.

Ta kontakt med barnehagekontoret i kommunen din, de kan hjelpe deg videre.

PS: Du bør få en legeattest på at du ikke har forutsetninger for å ta deg av sønnen din, da stiller du sterkere i bhg.køen.

Skrevet

jg klarer veldig greit å ta vare på han men legen anbefalte meg så jeg skulle slappe av litt mer men jeg har ikek lyst helle så tror han e rhjemme til jeg skal til legen i slutten av mnd.

takk for råsd. såfår vi se

Skrevet

Han har ihvertfall ikke vondt av å gå i barnehage. det blir nok bare gøy for ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...