Mirakeljenta08 Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 planen min vr å gå hjemme med thoms til han var 2 så vi kunne kose oss og gjøre det vi vil. hadde søktom 1års permisjon å fikk det innvilglet så gikk alt galt. har vært syk siden den gang jeg begynte i jobb igjen. ryggen som er helt forfordelig, klarre ingenting, klarer jo ikke å løfte på han må ha barnevakt hele dagen omtrent så jeg skal få slappet av å gjøre andre ting som ryggen trenger(kjempeslitsom situsjon) har ganske skjev rygg. så nå lurer jeg på om han skal i barnehage så jeg kan fp slappet av tenkteda å ha han 3dager med noen timer. men spm er er det for sent å få han i barnehage, hvordan gjøres det nå? er det ikke fult? noen som erfaring med slikt? noen som vet takk formsvar. hilsen litt frutrert mor
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Hvis du ikke klarer å ta deg av ham er det jo en fordel at han er i bhg. Om det er fullt i bhg kommer an på bhg.dekningen der du bor. Ta kontakt med barnehagekontoret i kommunen din, de kan hjelpe deg videre. PS: Du bør få en legeattest på at du ikke har forutsetninger for å ta deg av sønnen din, da stiller du sterkere i bhg.køen.
Mirakeljenta08 Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 jg klarer veldig greit å ta vare på han men legen anbefalte meg så jeg skulle slappe av litt mer men jeg har ikek lyst helle så tror han e rhjemme til jeg skal til legen i slutten av mnd. takk for råsd. såfår vi se
Espoir Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Han har ihvertfall ikke vondt av å gå i barnehage. det blir nok bare gøy for ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå