Yo mama has a smelly belly! ;) Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Du er jammen meg lite frekk! Legger ut innlegg på tyten om at du syns det er så vanskelig å forstå de tytegreiene, med avatarer og signaturer og du syns at forumet er vanskelig å forstå. Da mente du IKKE tyterne, men selve forumet.. Og du kaller oss dumme? Djeeesøs!
supergyda Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Nei, Doppler er ikke lite frekk. Takk og lov. Hun er riktig kul, synes jeg.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Og du er ikke så flink med datoer ser jeg?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 *ler seg i hjel* Jeg som trodde Doppler fiksa ALT.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 nei, signaturer lengre enn bibelen fikser jeg ikke. Det er derfor jeg er her sammen med deg.
Yo mama has a smelly belly! ;) Skrevet 11. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2007 Tar bare opp idiotiske ting jeg, akkurat som du pleier å gjøre. Verken mer eller mindre! Og du..det er ganske mye du ikke er flink til har jeg skjønt. Synd at tyten ble for vanskelig for deg. eller, det var synd du rakk å stikke innom for å sjekke det igrunnen.
Yo mama has a smelly belly! ;) Skrevet 11. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2007 Nei når du ikke engang skjønner hvordan du skal legge inn en signatur så skjønner jeg hvorfor du sletta deg derfra ja. Takar ille. *strykepå*
supergyda Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Hvis Doppler er så teit, så kan du vel bare stikke inn igjen på tyten til de som du liker bedre?
Yo mama has a smelly belly! ;) Skrevet 11. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. september 2007 Jeg er så heldig at jeg er admin der, og tyten er fankern meg det beste forumet jeg noensinne har vært borti! Er bare innom her for å spy ut mine meninger over Doppler, så får vi se om hun takler det like godt som det å spy det ut sjøl.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Skal vi ta det i kronologisk rekkefølge? Hvorfor kommer du drassende med noe som ble skrevet 9. januar? Trengte du såpass lang tid på å formulere deg? Jeg er ikke flink til alt som de fleste andre her i verden. Og jeg har ingen problemer med å innrømme det heller. Grunnen til at jeg forlot tyten er at dere kjedet meg. Jeg orker ikke late som om jeg bryr meg med mennesker jeg ikke kjenner, og jeg synes det forumet ble litt for lukka og for kontrollert. Savner et par brukere, men de resterende 28 kan jeg leve uten. Og jeg trodde at du aldri mer skulle sette dine bein her? Det er vel ca samme forhold som jeg har til tyten, du har ikke skrevet mye pent om DIB/BIM i det siste du heller.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 Noe mer du ville si "Yo mama has a smelly belly! ;)" før du kommer deg inn på dette tytes vytes something forumet igjen? Ro ned 'a!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. september 2007 #12 Skrevet 11. september 2007 Jeg kjørte visning uten signatur, fordi jeg synes signaturene er stort sett støy, med masse bilder etc. Derfor gadd jeg heller ikke bry meg med å lage signatur selv. La jo tom bilde inn i avataren min.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. september 2007 #13 Skrevet 11. september 2007 Hva er problemet egentlig? At jeg slettet kontoen min selv etter å ha blitt tatt inn på nåde? Du lot meg få være med å leke men så ville jeg ikke?
Yo mama has a smelly belly! ;) Skrevet 11. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 11. september 2007 Siklerotte: hvis du klarer å lese, så ser du over her et sted at jeg er en av admin på tyten. Du skjønner tydeligvis ikke hva det betyr, så da skal jeg ta en kjapp forklaring for deg: Jeg er med å driver forumet. Doppler: Det er måneder siden du sletta deg på tyten, og enda skriver du innlegg om det. Det betyr vel kanskje at du har litt vanskelig for å gi slipp? Nei det er ingen som skal beskylde deg for å være veldig smart, det skal være sikkert.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. september 2007 #15 Skrevet 11. september 2007 Ah? det jeg skrev til kama i dag? Eller det som ble skrevet 9. januar i år? Forklar det for meg du som er så jævla smart.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #16 Skrevet 11. september 2007 Man trenger vel ikke oppføre seg som en overmoden hormonbombe fordi man styrer et forum med 11 medlemmer?
Yo mama has a smelly belly! ;) Skrevet 11. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 11. september 2007 Problemet mitt er at du slenger dritt om et forum som betyr veldig mye for medlemmene. Du har vært inne der og snoket, skjønte ikke bæra og så sletta du deg og siden har du skrevet dritt om forumet her inne. Det er det som er saken! Ikke prøv å lur deg unna fakta her, lille fjompis.
Yo mama has a smelly belly! ;) Skrevet 11. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 11. september 2007 Vel, med bakgrunn herfra så er det vel ikke rart om man har hormoner! 11 medlemmer ja.. Du vet virkelig ikke hva du prater om lille venn.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. september 2007 #20 Skrevet 11. september 2007 HALLO: DU SNAKKER OM ET INNLEGG FRA NIENDE JANUAR I ÅR. DU ER JAGGU TREGERE ENN HVA DU VIL HA MEG TIL Å VÆRE! Som jeg skrev i innlegget til kama, jeg har prøvd, to ganger og jeg liker det ikke. Jeg får det ikke til. Det er for mye intern kosing og det er dønn uinteressant. Ut over det så har jeg ikke nevnt tyten siden jeg var pålogget sist. Jeg har faktisk vært lojal. Men om det er sånn du vil ha det skal jeg ikke legge fingrene mellom. Forvent sannheten heretter.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. september 2007 #21 Skrevet 11. september 2007 Forventer svar på innlegg av 22:49. Om du kan klokka da.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #22 Skrevet 11. september 2007 Ser ut til at du må vente åtte nye mnd da doppler;p
snirkeline Skrevet 11. september 2007 #23 Skrevet 11. september 2007 Herregud!!?? Hva for et skrømt er denne "you mama has a smelly belly"? Vet ikke hvem som ikke kan gi slipp her jeg?
snirkeline Skrevet 11. september 2007 #24 Skrevet 11. september 2007 Og Doppler:Du ser at hun skriver du er LITE frekk?He,he:-) Hvis hun er så jævla oppegående som hun skal ha det til,burde hun ikke vite at det heter:"du er jammen meg IKKE lite frekk" :-0
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 11. september 2007 #25 Skrevet 11. september 2007 Det skal jo ikke stort til å bli admin der inne, da, det er færre til å dele byrdene enn i et middels bygdeidrettslag, så det ville jeg ikke skryte av om jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå