:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 nå kommer jeg i barnhagen og for det første så sitter den en barnehageansatt og nesten holder på sønnen min fordi han skal klatre over en dørterskel, tenk om han skulle falt ned, det er jo snakk om hele 5 cm. når hun ser meg hopper hun opp, begyner og unskylde seg, han hadde nemlig slått seg litt tiligere på dagen og det kunne hende at det kom til og dukke opp et blåmerke. det er første gangen han har slått seg i barnehagen, nå har han vært der i 2 uker. jeg må si at jeg er litt imponert. her hjemme så slår han seg opp til flere ganger per dag. jeg har sakt til disse damene flere ganger før at de ikke trenger og sy noen puter under armene hans. han må jo få prøve seg og feile, men det virker ikke ut som om det går inn. det virker rett og slett ut som om de syns jeg er en smule grotesk. venninna mi sitt barn fikk sit første blåmerke som 6 åring. er det uvanlig og la barna slå seg i dag?
Libido- Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Vel, enkelte skulle vel helst ha gått med sykelhjelm og polstring døgnet rundt, hadde det vært opp til mødrene. Her er det ikke slik! Her ler vi om mini triller ut av stolen sin, da ler han også. Ser det litt skummelt ut og jeg ikke klarer å holde igjen "uhaa" så begynner han seff å gråte selv om det ikke er så vondt =) Vi lar han også klatre opp og ned i sofaen og krabbe over alle hauger når vi er ute. Derfor er han også konstant full av blåmerker på knærne. Regner med det blir enda fler når han begynner å gå. Men det er barn, og barn skal ha skrubbsår og blåmerker =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå