Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 vi har vært sammen i snart 5 år i begynnelsen bryddde han seg veldig mye om hvordan han så ut osv etter en stund brydde han seg ikke så mye lengre men det er vel normalt nå har han plutselig begynt å barbere seg i ansiktet og nedentil gjevnlig. han er også så veldig snill og frståelsesfull så plutselig er han utro tro?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 seriøst? er skikkelig redd nå han har skiftet atferd sånn plutselig han har barbert seg nedentil en gang siden vi ble sammen og det var i starten men han hatet det..så jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han plutselig gjør det nå han barberer seg aldrig i ansiktet heller..har lite hårvekst men nok til at det ser fussete ut men nå gjør han det flere ganger i uka...
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Kanskje han gjør det for å pynte seg for deg!? Sambo og jeg får plutselig sånne "kick" som vi pynter oss litt for hverandre. Spør rett ut da, hvorfor han gjør det. Bare ikke beskyld han for å være utro. Det oppnår du nok ingenting med.
nasse nøffen Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 nei da, slapp av.. sånn d er det vettu.. her også... tenker m meg selv også.. jeg har for vane å barbere alt, men i perioder gidder jeg ikke,, er jo ikke sånn at jeg har elsker da jeg tar d vekk.. Gir du han nok oppmerksomhet? han tror kanksje du liker det?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Ja, han er utro!!! Ikke noe å diskutere en gang det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå