MammantilKaja Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 ... farsdag? Tror det nærmer seg... oktober en gang? Blir pappaens første, så jeg har lyst til å finne på noe spesielt:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Rundt 11 november
MammantilKaja Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 Sikker? Da har jeg god tid:) Tenkte å ta et fint bilde av godungen og få det på et krus han kan ha på jobben. Tror dere han blir glad for det?
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Ja han blir garantert glad for det.. Det gjorde jeg ifjor og han ble kjempe glad.. Han har den på jobben og drikker den hverdag med kaffe på jobben... Han viste den rundt og var stolt.. Vet ikke hva jeg skal gi farsdag gave i år fra sønnen vår.. hmm..
MammantilKaja Skrevet 11. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2007 Så koselig;) Hva fikk du på morsdagen da? Jeg er egentlig imot at det skal være kjøpefest, har ikke vært vant med å feire sånne dager hjemmefra. Er ikke om å gjøre å kjøpe dyre ting og overgå og slikt.. Men det r så MORO med bilder. Etterhvert går det sikkert over i tegninger og frokost på senga:)
lego Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Ja, farsdag er 2. søndagen i november. Veldig sikker på det. (lærte meg det for to år siden, da hadde jeg termin på farsdagen se... hihi) Sambo skal få en sann kopp i bursdagsgave fra barna. Så ja, jeg tror han blir gald for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå