~SnartMammaTilTre - 11.06.08~ Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Har noen av dere smerter ifm el? Når kommer disse i forhold til el, før, under eller etter? Og hvordan kommer el i forhold til slimet? Når dere har mye slim, eller når det har tørket inn? Jeg skjønner ingen ting av denne syklusen min. Ut fra forrige syklus skulle jeg hatt el i dag eller i går. Men på fredag og lørdag hadde jeg slim. Søndag hadde jeg bare bitte litt slim på kvelden som var svakt brunfarget. I går hadde jeg ikke slim, men i dag har jeg hatt litt igjen??? Det har murret på høyre side siden lørdag, men det var desidert værst på lørdag og i dag. Jeg skjønner ingen ting. Hadde jeg EL i helgen, eller er den på vei nå?
ticalinda Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Det kan være en fordel å teste med el-tester. Før jeg begynte å teste så hadde jeg likevel klare eggløsningssmerter, så den første el-testen som ble positiv, bekreftet at mine smerter var eggløsningen. Jeg hadde også begynt å tvile på om jeg virkelig hadde eggløsning, fordi jeg visste at vi alltid hadde sex rundt de rette dagene, men jeg ble aldri gravid. Nå vet jeg helt sikkert at innsatsen alltid har blitt gjort på rett tidspunkt! Når det er sagt så er det mange som har smerter både før, under og etter eggløsning, så det er vanskelig å vite sikkert for din del. På pernille.info kan du lese mer om alt dette. lykke til!
~SnartMammaTilTre - 11.06.08~ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Takk for svar! Jeg tror nok at el er i disse, dager. Symptomene har bare fortsatt og forsterket seg enda mer. Det er jo noe dritt, for mannen dro på jakt på lørdag og er ikke hjemme før lørdag kveld. Så da går det nok ikke denne måneden heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå