ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jenta mi på 16 mnd hadde refluks fram til 9-mnd. alder, og brukte medisiner for det. Har ikke sett noe til gulping på lenge, men nå når hun har fått dilla på epler, gulper hun litt igjen. Gjør deres det? Vet jo at det er syrlig med eple, men... Vil ikke ha noen "tilbakeslag" på refluksen...
trompetisten Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Aner ikke. Mini her elsker eple, og har ikke hatt det problemet. Har gulpet mye av forskjellig mat. Kutt ut eple for en periode, og se om det blir bedre?? Evt. om det er andre ting i kostholdet som har endret seg, spiser mer, drikker mindre/mer, mer kraftig mat, mer kryddret.... Kan jo være at hun får for mye syre i seg kanskje, og får halsbrann/sure oppstøtt. Jeg gir kun røde epler, siden de er de "snilleste" eplene (minst syre, og lengst metthetsfølelse mener jeg å ha lest).
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Jeg gir også røde epler. Av og til får hun bare en båt, men hun gulper for det. Hun gulper ikke før etter ca 2 timer, men kan ikke tenke meg det er noe annet enn eple, siden det er det eneste annerledes jeg har gitt henne. Hun er så glad i eple. Det første hun sier når hun kommer hjem fra bhg er : "pleple - pleple" og peker på benken der de står... Får vel gjemme de for en periode da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå