Gå til innhold

Nytt sommerbaby treff til uka?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

 

Jeg trodde vi skulle ha mandager som ny fast dag? Jeg forsto det som om mandager var en dag som passet godt for de fleste? Stemmer det? Passer meg i alle fall. Greit å vite når en skal gjøre andre avtaler. Vil jo gjerne ha med meg treffene våre.

 

Denne uka passer tirsdag og onsdag dårlig.

 

PS! Hvordan gikk det med budrunden, Martina? Ble det noe hus på dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også mandager var ny fast dag! Enig i at det er greit å vite i relativt god tid når det er treff, så man kan planlegge andre ting litt utifra det. Vil jo heller ikke gå glipp av et treff, er så koselig :)

 

Denne uka kan jeg ikke tirsdag, onsdag går greit men da kan jeg nok ikke være så lenge (får besøk i tre-fire-tida).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva gjør vi? Sier Kokalimonk i morgen? (Var det det det het?Følte meg en smule dyslektisk her) Eller blir det for kort varsel for folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. det ble ikke leilighet på meg nei:( den gikk 300tusen over takst:(

 

vi skal på baby sang halv ett på torsdag:( men kan jo prøve å komme etter det.. vil ikke gå glipp av det for Leah ELSKER det!!! men skal se hva vi får til... gleder meg til å se dere hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, virker jo som det er flere som ikke kan på torsdag, så hva med fredag, samme tid og sted? Eller evnt bare vente til mandagen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang fast dag på mandager passer det ikke særlig bra for meg, Fredrik slutter tidlig på mandager, så da er det jeg som henter Yacob i barnehagen, pluss at det er kjekt med litt 'familietid', de andre ukedagene er jeg litt mer åpen for treff, med unntak av enkelte ganger hvor vi har div avtaler som feks fysioterapi for Martin ol....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi treng ikkje ha fast dag på måndagar. Det er vel eigentleg ingen dag som passar for alle, så då er det greit å rullere litt. Tysdagar er den dagen då færrast kan (babysong for mange), men elles får vi berre prøve å rullere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Sondre kan komme torsdag, hadde allerede gleda oss :) Flere?

 

Spørs om vi må rullere på dager ja, er jo helt umulig å få til en dag som passer for alle. Ha en fast dag i én måned av gangen er jo ikke så dumt, da blir det ikke forskjellig hver gang (så slipper man å rote så fælt). På den andre sida kan det da gå en hel måned før enkelte får vært med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle !

 

Jeg kan ikke torsdag, men håper jeg kan bli med neste gang ! Veldig hyggelig med treff.

 

Kan vi ikke prøve å sette opp treff noen uker fremover i tid ? Da blir det lettere å planlegge. Vi kan sette opp treff på forskjellige ukedager slik at alle får med seg noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...