Gå til innhold

Ditt favoritt Tupperware produkt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i Tupperware party i morgen kveld. Kom med ditt beste og mest brukte produkt...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må bli den eneste tupperware-dingsen jeg har, en kjøkkenkniv vi fikk i julegave for noen år siden... Ikke er den spesielt bra, men den vinner frem på manglende konkurranse ;)

Skrevet

Det første jeg tenkte på var putteballen dems...Den hadde jeg og min samboer når vi var små..Og nå har Markus arvet samboern min sin...Genial er den :o)

Skrevet

Vanskelig å velge ett... Men er veldig glad i slikkepotten. Den hadde jeg ikke klart meg uten. Er også veldig glad i crisper sellett (salatbolle med rist) og grønnskaskrelleren.

Skrevet

Har tre jeg da: Den potetskrelleren som skreller "på tvers",den grønne matboksen som har en gul og en lilla boks inni seg, og den påleggsboksen med to etasjer. Praktiske alle sammen!

Skrevet

Boksåpneren er dødsgod, men de fleste bokser kommer med sånn hempe til å åpnes med.

Og elsker desilitermålene, slikkepotten, kjevla og den største bakebollen med lokk til.

Skrevet

Jeg blir bare sur på tupperware party jeg. Fordi jeg vil ha det like ryddig i kjøleskapet mitt som det er i katalogen dems. Jeg har vel omtrent samme forhold til ikea katalogen. Blir dritsur fordi jeg ikke greier å ha det så ryddig på kjøkkenet og fordi alt bare støver ned eller fetter ned. *fnis*

Salatslynga kanskje, bokseåpner og det der pussige sausnebbet som holder sausen varm. Kan vel fylle vann eller noe i det så sausen holder seg varm...

Skrevet

Et... eh kan jeg komme med tre?

* Bokseåpneren er veldig god

* Slikkepotten kjøpte jeg på siste party jeg var på og lurer på hvorfor jeg ikke har gjort det før.

* Bollen til å piske krem i, med lokk som man bare kan ta av et lite lokk på toppen. Spruter ikke!

Skrevet

Boksåpneren, grønnsaksskrelleren og Ultra Plus`en. Trooor jeg da, har mye og bruker alt:)

Skrevet

"Salatbollen" med rist. Er vel egentlig en slags varme-bolle, den holder maten varm kjempelenge, og er relativt pen å ha på bordet. Men bruker den mye til salat og.

Skrevet

boksåpneren. Så genialt at det ikke blir noen skarpe kanter :)

Skrevet

Boksåpneren..

og lompeboksen! (Kommer med 3 bokser i et sett... den minste til lomper.. og den største til salat.. men kjøpe med en ekstra rist til den..)

Skrevet

*Liten slikkepott

*Stor slikkepott

*Salatbolle med rist i bunn

*Saksen som kan deles i to

*Grønnsaksskreller

*Stekespade

Skrevet

Har ikke så mye men salatslyngen og potetskrelleren er kjempegode

Skrevet

Løk skrelleren!

Den som man bare vrir på så kuttes løken i så små biter du vil ha!Årh,den er genial!

Og så den boksen med som det er rist i bunnen på som man kan ha salat i så renner vannet til bunnen eller ha pannekaker i så holder de seg varme!

Skrevet

Må bli to ting; grønnsaksskrelleren og begrene med lokk som man kan stikke sugerør gjennom. Bruker begge delene hver dag:)

Skrevet

Jeg har jo så mange av de produktene dere nevner. Det jeg bruker mest er en bolle til å bake i, slikkepotten, den til å mixe fløte i (selv om hele greia lukter surt etter at jeg gjorde det), kniver. osv..

Men tusen takk for tips jenter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...