Ett_øyelokk.... Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Skal i Tupperware party i morgen kveld. Kom med ditt beste og mest brukte produkt...=)
Diva Muffin Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Det må bli den eneste tupperware-dingsen jeg har, en kjøkkenkniv vi fikk i julegave for noen år siden... Ikke er den spesielt bra, men den vinner frem på manglende konkurranse
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Det første jeg tenkte på var putteballen dems...Den hadde jeg og min samboer når vi var små..Og nå har Markus arvet samboern min sin...Genial er den )
Kristine :-) Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Vanskelig å velge ett... Men er veldig glad i slikkepotten. Den hadde jeg ikke klart meg uten. Er også veldig glad i crisper sellett (salatbolle med rist) og grønnskaskrelleren.
Himmel og hav Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Har tre jeg da: Den potetskrelleren som skreller "på tvers",den grønne matboksen som har en gul og en lilla boks inni seg, og den påleggsboksen med to etasjer. Praktiske alle sammen!
*enfalmawen* Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Boksåpneren er dødsgod, men de fleste bokser kommer med sånn hempe til å åpnes med. Og elsker desilitermålene, slikkepotten, kjevla og den største bakebollen med lokk til.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Løk-hakkeren To etasjes påleggsboks Salatbollen med rist
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Jeg blir bare sur på tupperware party jeg. Fordi jeg vil ha det like ryddig i kjøleskapet mitt som det er i katalogen dems. Jeg har vel omtrent samme forhold til ikea katalogen. Blir dritsur fordi jeg ikke greier å ha det så ryddig på kjøkkenet og fordi alt bare støver ned eller fetter ned. *fnis* Salatslynga kanskje, bokseåpner og det der pussige sausnebbet som holder sausen varm. Kan vel fylle vann eller noe i det så sausen holder seg varm...
elinmamma Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Et... eh kan jeg komme med tre? * Bokseåpneren er veldig god * Slikkepotten kjøpte jeg på siste party jeg var på og lurer på hvorfor jeg ikke har gjort det før. * Bollen til å piske krem i, med lokk som man bare kan ta av et lite lokk på toppen. Spruter ikke!
*Kleopatra Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 Boksåpneren, grønnsaksskrelleren og Ultra Plus`en. Trooor jeg da, har mye og bruker alt:)
Gjest Skrevet 11. september 2007 #12 Skrevet 11. september 2007 "Salatbollen" med rist. Er vel egentlig en slags varme-bolle, den holder maten varm kjempelenge, og er relativt pen å ha på bordet. Men bruker den mye til salat og.
2nj♥ Skrevet 11. september 2007 #13 Skrevet 11. september 2007 boksåpneren. Så genialt at det ikke blir noen skarpe kanter
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. september 2007 #14 Skrevet 11. september 2007 Boksåpneren.. og lompeboksen! (Kommer med 3 bokser i et sett... den minste til lomper.. og den største til salat.. men kjøpe med en ekstra rist til den..)
Blue Lady Skrevet 11. september 2007 #15 Skrevet 11. september 2007 *Liten slikkepott *Stor slikkepott *Salatbolle med rist i bunn *Saksen som kan deles i to *Grønnsaksskreller *Stekespade
Mamman til M&E Skrevet 11. september 2007 #16 Skrevet 11. september 2007 Har ikke så mye men salatslyngen og potetskrelleren er kjempegode
Kosemaisen :-) Skrevet 11. september 2007 #17 Skrevet 11. september 2007 Løk skrelleren! Den som man bare vrir på så kuttes løken i så små biter du vil ha!Årh,den er genial! Og så den boksen med som det er rist i bunnen på som man kan ha salat i så renner vannet til bunnen eller ha pannekaker i så holder de seg varme!
LL67 Skrevet 11. september 2007 #18 Skrevet 11. september 2007 Må bli to ting; grønnsaksskrelleren og begrene med lokk som man kan stikke sugerør gjennom. Bruker begge delene hver dag:)
Ett_øyelokk.... Skrevet 11. september 2007 Forfatter #20 Skrevet 11. september 2007 Jeg har jo så mange av de produktene dere nevner. Det jeg bruker mest er en bolle til å bake i, slikkepotten, den til å mixe fløte i (selv om hele greia lukter surt etter at jeg gjorde det), kniver. osv.. Men tusen takk for tips jenter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå