julyen Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Bare en uke siden vi fant ut at jeg vare gravid. Det var planlagt etter hans ønske Han ble veldig gla når jeg fant det ut. Men han snakker veeeldig lite om greia... Jeg vil snakke om det heeele tia Hvordan er det med dere ??
mamma til 2 små:=) Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 helt likt som deg:=( jeg er drit skuffa...jeg var alene sist svangerskap men føler meg faktisk litt alene denne gangen og
julyen Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 ja, jeg er skuffa jeg også..
mamma til 2 små:=) Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 jeg tenker på navnet vi ska gi ham hver dag,leser om fosteret og graviditeten og ser programer om svangerskap og fødsler alene.Han syns det er så kvalmene! Jeg kan jo snakke med han om det men jeg føler jeg like godt kunne snakt om det med mannen på gata hehe:=)
fru Senilix Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Det tar litt tid for karfolka å la et svangerskap synke inn. De fleste er dessuten mye mindre pratsomme om sånne følelsesgreier enn vi damer er. Jeg har både sist og denne gangen delt tanker og opplevelser med min kjære. Jeg opplever at han bryr seg, selv om han ikke sier stort. Hver gang jeg får et kyss eller en klem, får magen seg et kjærlig stryk også. Prat i vei, jenter:) Det hjertet er fullt av, renner munnen over med. Han gir nok beskjed hvis det blir for mye, så lenge han ikke sier noe, ville jeg tatt det som et godt tegn. Sånn er det i hvertfall her i huset. Lykke til, med svangerskap og alt. Med hilse fra en som snart er ferdig med sånt:)
jiha Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Faktisk litt motsatt her.. Han tar opp ting rett som det er, mens jeg bare ""ja"er og "nei"er.. tenker mye på d jeg og men prater ikke så mye...=p
Erisa* Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Det har blitt betydelig mye mer fra mannen min sin side etter at vi var til ultralyd! Da tror jeg det plutselig begynte å bli litt mer virkelig for ham. Rundt den tiden begynte vi å kunne kjenne spark utenpå magen også, og det hjelper godt på. Til å begynne med var han ikke så direkte involvert som han er nå. Tror nok gutta trenger litt lenger tid enn oss på å forstå at det faktisk er et lite barn inni der. Det er jo ganske urealistisk for meg også, selv om jeg kjenner at hun sparker! Bedre er det naturligvis ikke i første trimester, når man bare er kvalm og trøtt... Gi han litt tid, og fortell gjerne hva du tenker på, men gi ham beskjed om å stoppe deg hvis han blir sliten av alt babypratet. Så får heller du tåle å bli stoppet innimellom:) Et godt tips er at dere hver gang du går inn i en ny uke, leser det som står på Din egen side her på BIM. Der står mål og vekt, det er håndfaste tall som gutta kan forholde seg til, så de kan se at det vokser inni der, selv om magen er like liten enda:=)
mamma til 2 små:=) Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 jada stakkars menn..di er jo BARE EIN MANN:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå