Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 etter fødselen - var dere veldig oppblåst i maven + mensenmurringer i forkant av første blødning?? Jeg har på følelsen av at jeg er gravid igjen, 9 mnd siden fødsel..siste to ukene har jeg hatt sååå mensenmurringer + maven har vokst litt.. den var temmelig flat før denne forandringen kom.., og kjenner litt "drag" innimellom.. men testet seinest igår, og den var negativ.. Var uten cerazette i 3 dager (2 mnd siden) og hadde ubeskyttet sex da..( med sambo;) ).. kan jeg være gravid?? har dere opplevd at dere har testet negativt, selv om dere har vært gravide, etter en fødsel+ mens man ammer..?kan det ha noen innvirkning på testen??
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg hadde det på samme måte som deg. Veldig sterke murringer et par dager i forkant (mer enn før), men kan ikke huske at magen var så oppblåst. Blødde også mye mer enn før, men så har jeg satt inn spiral, og det er visst en vanlig bivirkning. Du skal nok se at mensen er på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå