Gå til innhold

Jeg er så forferdlig dobbelmoralsk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

F.eks jeg blir irritert når jeg leser om jenter som ikke vet hvem pappan til barna deres er fordi de har hatt sex med for mange på kort tid,noe som like gjerne kunne hvert meg når jeg hadde en sånn periode for noen år siden.(var bare heldig som ikke bli gravid)

Tåler ikke å se feite folk som sitter å gaffler i seg på f.eks mc donals,når jeg selv spiser mye junk food,da jeg faktisk har noen kilo ekstra på kroppen(ikke mye,men kan jo fort bli det hvis jeg fortsetter sånn).

Synes det er forferdelig at folk har det rotete hjemme,selv er jeg heller ikke noen person,som har det ryddig hjemme.

Synes det er idotisk at foreldre har barna på samme rom/seng,når jeg faktisk har det selv(mest fordi jeg mener at folk som har mulighet burde venne barna til å sove for seg selv) vi har bare et soverom,så er ikke mulig å sove hver for oss enda.

VET godt at dette høres latterlig ut,er klar over det,men sånn er jeg bare,lurer på om det er bare meg som er så rar,eller om det er flere som er litt sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at du har så pass mye selvinsikt at du vet at du er dobbelmoraliserende er jo kjempeflott. Det er jo først da man inrømmer for seg selv at man har et problem man kan gjøre noe med det.

Skrevet

Om du ikke like at du selv gjør det, og andre gjør det, minner de deg på det. Og det utløser vel noe hos deg..

Så er det vel lettere å kritisere andre enn seg selv?

Men synes du burde ha litt bedre forståelse hos andre da =)

Skrevet

Ja,huff,jeg har irriterende mye selvinsikt,men klarer fortsatt ikke å slutte å være en smule "rasistisk" hvis det er det man kaller det.

Skrevet

Tror det er menneskelig, ikke særlig mange perfekte mennesker, ergo er imperfeksjon normen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...