Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jenta mi på 7 mnd drar seg opp overalt og sitter på knærne med rompa nedi gulvet...kan sitte slik lenge. Sitter hun på rompa da? eller regnes det ikke som å sette seg opp før de sitter på rompa med beina rett frem? håper noen skjønte spørsmålet:-)
Gjest Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Rumpa må nedi :-) Min mellomste gjorde noe lignende. Dro seg opp på kne da han var bare 6 mnd og satt dermed på kne. Da han var 7 mnd reiste han seg opp og når han klarte å komme seg ned igjen satte han seg ned på rumpen, så han satte seg faktisk ned før han satte seg opp ;-)
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Å missforstod litt jeg. Trodde du mente rumpen satt på føttene/leggene liksom. Jeg vet ikke helt, men ser for meg at bena må frem?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 hun setter seg opp på knærne men etter en liten stund sklir på en måte knærne fra hverandre slik hun blir sittende på rompa...eh, litt vanskelig å forklare var dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå