Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 har nettopp begynnt på uke 35 nå å har MYE melk! leste på en annen side at dette er et modnings tegn når det er mye men synes dette høres litt rart ut!! er det flere som har lest det samme eller hørt noe!?! er det mange som har full melkeproduksjon nå!
*1+1=2 små* Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 er litt melk her og, mest gulvæske og noe gjennomsiktig da, men lekker ganske greit:P
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Samme som innlegg nr.2 her, men må klemme det ut. Renner ikke av seg selv... Og jeg er i uke 39....
marghald Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Jeg er 38+5, mn har ikke merket noen ting... Betyr det at jeg ikke er moden, da? Jeg har ikke prøvd å klemme enda - kanskje jeg skal gjøre det...
Mammatiltoprinser Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Jeg er i uke 32.. andre gangs.. oppdaga melk for et par uker siden.. så det enda bedre i helga da jeg hadde vært å bada i klorvann. da hadde det kommet en del og det hadde jo størkna fast da jeg var ferdig å bade og gikk fra bassenget til rommet på hotellet..
fru Senilix Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Jeg hadde ikke mye første gang, jenta kom ti dager før, har ikke noe mer nå, bare en dråpe i ny og ne, ungen kan komme nårsomhelst. Tror ikke det har så mye å si for modning. Sist kom den derimot for fullt tre dager etter fødsel, og jeg hadde mer enn nok den tiden jeg ammet:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 jg har ikke peiling om d har noe å si for modning eller om noen bare har lett for å få melk! men hadde vært en lettelse hvis d haddew vært sant!!!
svana72 Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Jeg har ikke fått melk enda,å har 24 dager igjenn,å fikk det heller ikke forrige gang med nr 1 fikk ikke melk før gutten min var ute...så er nok ikke alle som får melk tidlig å tror ikke det er noe tegn på modning,for noen får faktisk melk allerede i uke 25 også.... Lykke til alle sammen
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 Første gang jeg merka at det lakk litt melk var i uke 24. Nå har jeg 6 dager igjen til termin og ingen baby enda..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 11. september 2007 #12 Skrevet 11. september 2007 Her pippler det ut melk nesten konstant....Utrolig lei av det egentlig:P Menmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå