Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre som får vondt i skjeden, og/eller får meste som kramper/strekk i lår og legger etter sex?? sliter med dette, syns dette er kjempe dumt for er ellers i bra form. Noen råd?? Jeg er i uke 31, så det er jo en god stund igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner ikke til det du beskriver, men jeg kan få litt vondt når vi har sex.eller ikke vond, men slik følelse man får når de tar celleprøve... litt sånn ubehagelig gjennomstrømming i kroppen. jordmor mente det var at livmoren var litt "sårbar" hvis penis kom borti, men helt ufarlig!

Skrevet

Du er ikke alene, slik har jeg det også.. :-(

Skrevet

men hos meg er sex lysten så på BUNN:)pluss at det er litt ubehagelig, og magen er liksom i veien:) de neste ukene blir det nesten bare for å håpe på at fødselen vil starte:)

Skrevet

Er nok helt vanlig desverre:0((...Blir lite med sex no er eg redd...Men en for ta det att:0))

Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan vondt du mener? Er det sårt eller er det annen type vondt i sjeden? er det ytterst, innerst eller? Kanskje livmoren din ikke klarer å trekke seg så mye opp at det gjør vondt...

Kramper i lår og legger er sikkert bare fordi du spenner deg og bruker musklene... blir jo nesten som en liten treningsøkt i blandt:)

Skrevet

Har det på omtrent samme måte. Dovner skikkelig av spesielt på baksiden av lårene av sex. Dette varer ofte flere timer. Men angrer på at jeg lagte et så stort nummer ut av det overfor samboeren min, for nå tør han omtrent ikke ta i meg lengre, og sexlysten min er definitivt ikke på bunn. Og nå begynner jeg virkelig å bli frustrert nesten to måneder uten sex!!

Skrevet

Jeg har hatt det på samme måte de gangene han har kommet inni meg. Så har nok noe med sæden å gjøre. Siste gang , som er noen uker siden nå, .. fikk jeg regelmessige kynnere i 5 - 6 timer med 3-10 min mellomrom. Fik ikke sove i det hele tatt. Dagen etter gikk i hvert fall deler av slimproppen. Jeg var til sjekk på riksen jeg da jeg var sikker på jeg hadde satt igang fødsel. Livmorhalsen så dog fin ut den,.

Jordmor sa derimot at vi kanskje burde holde oss borte fra sex noen uker. At noen reagerer veldig på et stoff i sæden. Er vel dette stoffet som kan hjelpe noen til å sette igang fødeselen også når ting er modent. For meg frister det definnitivt ikke å prøve engang, da den natta var helt jævlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...