Gå til innhold

Hvilken kjendis er din tvilling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eva Longoria

Du er helt utrolig sexy, du har alt. Type, livet ditt er stabilt, samtidig som alle gutter vill ha deg, og alle jenter vill være deg:-)

Haha yeah right

Skrevet

Salma Hayek

Du oser av sexappeal, du må være den hotteste jenta noen har møtt. guttene elsker deg, og klarer ikke slippe deg av syne, og det verste er at jentene liker deg også. du har alt, heldiggris!!!

Hehe....syns jeg krysset av at jeg var helt normal...jaja.. ;o)

Skrevet

Angelina Jolie

Du er ei sterke jente som vet hva du vill, men folk må ikke tro at du tåler alt. For det gjør du ikke. du liker litt forskjellige typer gutter. du er utrolig sexy, og vet hva du vill i livet

Hehehe... vet ikke helt jeg... :P

Skrevet

Angelina Jolie

Du er ei sterke jente som vet hva du vill, men folk må ikke tro at du tåler alt. For det gjør du ikke. du liker litt forskjellige typer gutter. du er utrolig sexy, og vet hva du vill i livet

haha ble ikke så verst den der ;)

Skrevet

Angelina Jolie

Hahahah, jaja, kunne vel blitt værre, men kjenner meg ikke helt igjen her da ;-)

Skrevet

Resultat:

Eva Longoria

Du er helt utrolig sexy, du har alt. Type, livet ditt er stabilt, samtidig som alle gutter vill ha deg, og alle jenter vill være deg:-)

Skrevet

Angelina Jolie

Skrevet

Mandy Moore

du er ei kjempe søte jente. du er omsorgsfull og både venner og type betyr mye for deg. For deg så betyr ikke det å være sexy så alt for mye, du vet at du kan spille på uskydigheten og du får hvem du vill. du er ei topp jente som di fleste liker.

Skrevet

Angelina Jolie

12.46% har falt innenfor denne kategorien.

Hehe;)

Det meste stemmer faktisk, men utrolig sexy? Neeeei;)

Skrevet

Angelina Jolie

Det er meg det. He he.

Skrevet

Angelina Jolie

Mange av henne her.. hehe

Skrevet

Mandy Moore

du er ei kjempe søte jente. du er omsorgsfull og både venner og type betyr mye for deg. For deg så betyr ikke det å være sexy så alt for mye, du vet at du kan spille på uskydigheten og du får hvem du vill. du er ei topp jente som di fleste liker.

Skrevet

Resultat:

Katie Holmes

Du er ganske sjenert av deg, men utrolig søt og flott jente. Folk bestemmer fort over deg, du må bare lære å si ifra. du vill vell ikke være helt nikkedukke. men alt i alt, så har du jo klart å fått ganske mye her i verden, så kanskje du bare har skjønt at gutter vill ha jenter som di kan passe på og beskytte. du trenger masse omsorg, spesielt siden du kanskje er litt for mye nikkedokke. godt å ha en mann som passer på deg da.

Skrevet

Jeg "ble":

Katie Holmes

Du er ganske sjenert av deg, men utrolig søt og flott jente. Folk bestemmer fort over deg, du må bare lære å si ifra. du vill vell ikke være helt nikkedukke. men alt i alt, så har du jo klart å fått ganske mye her i verden, så kanskje du bare har skjønt at gutter vill ha jenter som di kan passe på og beskytte. du trenger masse omsorg, spesielt siden du kanskje er litt for mye nikkedokke. godt å ha en mann som passer på deg da.

*kremt*

Noe av det stemmer jo kanskje..

Hehe, men ikke alt (tror jeg) :P

Skrevet

Mandy Moore

27.06% har falt innenfor denne kategorien.

Skrevet

Angelina Jolie

hehe jauda :) er jo kjeeempe like vi *knis* ser ikke akkurat på meg selv somd en peneste dama i verden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...