Bella Swan Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 http://quiz.start.no/?p=play&quizID=21698 Jeg ble Eva Longoria!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Eva Longoria Du er helt utrolig sexy, du har alt. Type, livet ditt er stabilt, samtidig som alle gutter vill ha deg, og alle jenter vill være deg:-) Haha yeah right
Mille** Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Salma Hayek Du oser av sexappeal, du må være den hotteste jenta noen har møtt. guttene elsker deg, og klarer ikke slippe deg av syne, og det verste er at jentene liker deg også. du har alt, heldiggris!!! Hehe....syns jeg krysset av at jeg var helt normal...jaja.. ;o)
lego Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Angelina Jolie Du er ei sterke jente som vet hva du vill, men folk må ikke tro at du tåler alt. For det gjør du ikke. du liker litt forskjellige typer gutter. du er utrolig sexy, og vet hva du vill i livet Hehehe... vet ikke helt jeg...
Gjest Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 Angelina Jolie Du er ei sterke jente som vet hva du vill, men folk må ikke tro at du tåler alt. For det gjør du ikke. du liker litt forskjellige typer gutter. du er utrolig sexy, og vet hva du vill i livet haha ble ikke så verst den der
Gjest Skrevet 11. september 2007 #12 Skrevet 11. september 2007 Angelina Jolie Du er ei sterke jente som vet hva du vill, men folk må ikke tro at du tåler alt. For det gjør du ikke. du liker litt forskjellige typer gutter. du er utrolig sexy, og vet hva du vill i livet Hahahah, jaja, kunne vel blitt værre, men kjenner meg ikke helt igjen her da ;-)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 11. september 2007 #13 Skrevet 11. september 2007 Resultat: Eva Longoria Du er helt utrolig sexy, du har alt. Type, livet ditt er stabilt, samtidig som alle gutter vill ha deg, og alle jenter vill være deg:-)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 11. september 2007 #14 Skrevet 11. september 2007 Angelina Jolie Du er ei sterke jente som vet hva du vill, men folk må ikke tro at du tåler alt. For det gjør du ikke. du liker litt forskjellige typer gutter. du er utrolig sexy, og vet hva du vill i livet
Melkerull Skrevet 11. september 2007 #15 Skrevet 11. september 2007 Mandy Moore du er ei kjempe søte jente. du er omsorgsfull og både venner og type betyr mye for deg. For deg så betyr ikke det å være sexy så alt for mye, du vet at du kan spille på uskydigheten og du får hvem du vill. du er ei topp jente som di fleste liker.
Monajenten Skrevet 11. september 2007 #16 Skrevet 11. september 2007 Angelina Jolie Du er ei sterke jente som vet hva du vill, men folk må ikke tro at du tåler alt. For det gjør du ikke. du liker litt forskjellige typer gutter. du er utrolig sexy, og vet hva du vill i livet 12.46% har falt innenfor denne kategorien. Hehe;) Det meste stemmer faktisk, men utrolig sexy? Neeeei;)
Babyfacepsycho Skrevet 11. september 2007 #17 Skrevet 11. september 2007 Angelina Jolie Du er ei sterke jente som vet hva du vill, men folk må ikke tro at du tåler alt. For det gjør du ikke. du liker litt forskjellige typer gutter. du er utrolig sexy, og vet hva du vill i livet Det er meg det. He he.
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. september 2007 #18 Skrevet 11. september 2007 Angelina Jolie Du er ei sterke jente som vet hva du vill, men folk må ikke tro at du tåler alt. For det gjør du ikke. du liker litt forskjellige typer gutter. du er utrolig sexy, og vet hva du vill i livet Mange av henne her.. hehe
*Rutletutt* Skrevet 11. september 2007 #19 Skrevet 11. september 2007 Mandy Moore du er ei kjempe søte jente. du er omsorgsfull og både venner og type betyr mye for deg. For deg så betyr ikke det å være sexy så alt for mye, du vet at du kan spille på uskydigheten og du får hvem du vill. du er ei topp jente som di fleste liker.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #20 Skrevet 11. september 2007 Resultat: Katie Holmes Du er ganske sjenert av deg, men utrolig søt og flott jente. Folk bestemmer fort over deg, du må bare lære å si ifra. du vill vell ikke være helt nikkedukke. men alt i alt, så har du jo klart å fått ganske mye her i verden, så kanskje du bare har skjønt at gutter vill ha jenter som di kan passe på og beskytte. du trenger masse omsorg, spesielt siden du kanskje er litt for mye nikkedokke. godt å ha en mann som passer på deg da.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. september 2007 #21 Skrevet 11. september 2007 Jeg "ble": Katie Holmes Du er ganske sjenert av deg, men utrolig søt og flott jente. Folk bestemmer fort over deg, du må bare lære å si ifra. du vill vell ikke være helt nikkedukke. men alt i alt, så har du jo klart å fått ganske mye her i verden, så kanskje du bare har skjønt at gutter vill ha jenter som di kan passe på og beskytte. du trenger masse omsorg, spesielt siden du kanskje er litt for mye nikkedokke. godt å ha en mann som passer på deg da. *kremt* Noe av det stemmer jo kanskje.. Hehe, men ikke alt (tror jeg)
adelia*termin 18/10* Skrevet 11. september 2007 #22 Skrevet 11. september 2007 Mandy Moore du er ei kjempe søte jente. du er omsorgsfull og både venner og type betyr mye for deg. For deg så betyr ikke det å være sexy så alt for mye, du vet at du kan spille på uskydigheten og du får hvem du vill. du er ei topp jente som di fleste liker. 27.06% har falt innenfor denne kategorien.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #23 Skrevet 11. september 2007 Angelina Jolie Du er ei sterke jente som vet hva du vill, men folk må ikke tro at du tåler alt. For det gjør du ikke. du liker litt forskjellige typer gutter. du er utrolig sexy, og vet hva du vill i livet hehe jauda er jo kjeeempe like vi *knis* ser ikke akkurat på meg selv somd en peneste dama i verden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå