Utålmodig venter i spenning Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Hvor mange opplever i dag å få vite feil kjønn på ul? Det blir sagt jente men det kommer ut en gutt?? Yttrer jordmor/lege usikkerhet rundt bestemmelse av kjønn eller?? Det er ikke det viktigste...men det blir jo gjort jente forberedelser med tanke på det meste....Noen kloke ord dere?? Ikke vær streng da, pleas..
Maria-B Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Har ikke hørt om mange som har fått motsatt av det de sa på UL. Men de jeg hører om har fått beskjed om gutt, men fått jente. Søsteren min opplevde det, og måtte sende mamma på shopping, for hun hadde jo nesten bare gutteklær....noe nøytralt også da. På ordinær UL tippa jm at jeg vil få jente, men hun understreket at det var tipping. Jeg var på 3D UL for en uke siden, og fikk da bekreftet jente, ingen tvil, så det med en gang selv også Vil en være sikker på kjønn er det jo bare å ta privat UL noen ganger etter ordinær. Kjønn er ikke viktig syns jeg, men praktisk å vite sikkert, da det jo er mye som skal kjøpes inn....og personlig er jeg veldig glad i rosa til jente og blått til gutt
Utålmodig venter i spenning Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 Ja det er jo det praktiske som er det med å vite kjønn. Da jeg var på ordinær ul var ikke jordmor i tvil. Dette er nok en frøken ja...sa hun..Og viste oss at tuten manglet. Men jeg tørr ikke tro. Må på ny ul på mandag. Vil og vil ikke høre om kjønn. Er jo noe innstilt på frøkna da...men jeg klarer helt sikkert å omstille meg da.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Vi fikk spørsmål om vi kunne gi tilbakemelding hvis hun hadde gitt oss beskjed om feil kjønn. Hun sa at de ofte satt lykkelig uvitende om at de alltid hadde rett ;o) Hun sa at det ikke fantes statistikk på akkurat dette, og at det burde ha vært undersøkelse på dette. For hvordan skal de da lære av sine feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå