Gå til innhold

Hvilken prevansjon har minst bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilken prevansjon jeg skal velge,,,,,vil ha en som jeg ikke legger på meg av, ikke får humørsvingninger av, å ikke får blodpropp eller dør av.

Kan noen anbefale noe? Er helt grønn jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke du bli gravid da? I såfall ingen! Hehe.

Du mens jeg har deg her. Jeg har fri på fredag.

Pip meg om du vil finne på noe da.

Skrevet

Så til spm ja. Jeg syns spiral funker kjempebra.

Merker ikke at den er dær, og den har ingen bivirkninger bortsett fra svakere mens. Men det er jo et pluss da...

Skrevet

Då er iallefall ikkje p-piller nåke for deg. Har ikkje høyrt at pessar har ført til blodpropp eller er dødelig, men det kan kanskje gi humørsvingninger av praktiske årsaker.

Skrevet

Ok tenkte d fantes noen enkle piller. Hvis jeg får ny jobb, så tenker jeg å begynne med noe prevansjon noen mnd.......tenkte d fantes noen enkle piller bare. Ikke spiral siden det bare er for en kort påeriode.

Jobber til kl 15 på fredag, så får vi besøk av svigers. Men neste uke begynner jeg 15.... har tid på formiddager da.

Skrevet

Avholdenhet;)

Gid så artig jeg er. hehe:)

"Husk det er itte pølsa du blir tjukk av, det er sausen"

(det skrev noen til meg i årsboka etter skolegang)

Skrevet

Du kan jo ta piller ja. Men alle slike er det en del hormoner i, så litt bivirkninger kan det jo bli. Ikke godt å si.

Du får kose deg med "hyggegymmi" da.

Det er jo så koselig. NOT!!! :-)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Kondom har jo ikke særlig mange bivirkninger med mindre enn er allergisk. Og p-ring kunne jo vært noe også.

Skrevet

Jeg vil anbefale p-ring (nuvaring). Mye mindre hormoner i den enn i p-piller, virker kun lokalt i livmoren. Ha den inne i tre uker, så en ringfri uke, så en ny ring i tre uker osv.

Skrevet

Sambo har sterilisert seg nylig, og jeg gleder meg til å "starte opp igjen" :-) INGEN bivirkninger, heller:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...